Sigmund60 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei, har en katt som jeg er ganske sikker på hadde løpetid for noen dager siden. Og det var veldig stor interesse blant hann kattene, så lurte på om noen hadde noen konkrete tegn på graviditet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Vanskelig å se før brystvorter og magen vokser. Hunkatt med løpetid blandt masse hannkatter sier vel sitt, så må nesten forvente at hun er det. Lenke til kommentar
Sigmund60 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Ja jeg er forberedet på det. At katten vil kose mye mer og spiser mer, kan det være tegn? Hun legger seg ved meg hele tiden og spiser mer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 tror ikke det. Er vel mer knyttet til løpetiden generelt enn graviditet. Om du ikke vil ha unger på henne må du sterilisere henne. Første vi gjør med våre når de er gamle nok. Lenke til kommentar
Sigmund60 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Ja ok, tusen takk for hjelp! Skal steriliseres i morgen Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 at hun koser mer å spiser mer er tegn då drektighet ja spesielt at hun ikke vil forlate din side. har ei her som bare har en uke igjen, å hu ligger med meg hele dagen, tar bare spise - og do pauser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå