surfturf Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 hei folkens. Hva synes dere, T610 - best i blå eller sølv? kjøpte den i blå jeg, men er litt på angerens dal.. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg synes sølv er den beste, men vis jeg måtte velge mellom blå og rød, selvsagt rød. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Synes den var fin å både blå og rød, jeg. Kanskje lit kjerringaktig i rød? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 hehehehe, jeg utforsker mine feminine sider!!! så DAAAAH. hehehhe, eller som arnold sier" Talk to the hand" hehhe, jeg liker den i rød, da virker den så "sexy". Men sier ikke at blå er stygg. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Har den blå utgaven selv, og synes den er kjempefin, selv om rød også er kjempefin den sølvfargede er den styggeste spør du meg Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 var sterkt imot å kjøpe T610 i begynnelsen.. var så sinnsykt stygg.. men med engang den blå kom.. så kjøpte jeg den.. den var faktisk ganske nice.. tenkte litt på den rød.. men den blå var litt bedre.. den røde var også litt for lys.. (selv om den ikke var såå lys da :o ) 8) blå er best! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Blue for boyz and red for girls! :wink: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hehehehe, jeg utforsker mine feminine sider!!! så DAAAAH. hehehhe, eller som arnold sier" Talk to the hand" hehhe, jeg liker den i rød, da virker den så "sexy". Men sier ikke at blå er stygg. Enig :wink: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kjøpte den i rød jeg Syns den fargen var rå tøff... Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Men på den blå "krasjer" bakgrunnene ofte med telefonen hvis man velger litt "spitzy" bakgrunner med litt farger.. hehe.. lurer på om jeg vil bytte til sølv! Det blir så stort skille mellom tastene og bakgrunnen siden tastene er sølv og bakgrunnen blå.. derfor kunne det vært ganske greit med sølv mobil! ser litt mer business-look ut, heh! uenige eller????? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 helt enig, synes sølv ser mye mer proft ut. 8) Men dette handler egentlig om smak og behag. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 ålreit, går d ikke ann å legge ut en "poll" et sted, med ka folk foretrekker?? hehe.. Blått og rødt er for fjortisser, sølv er for businesscard forbrukere ... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 pfffff. Sølv er for kjedelige mennesker, og dessuten så heter fargen aluminum haze Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er de røde og blåe i aluminium også? Tipper at jeg får et ja til dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå