OviD Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 I vinteropplag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Det er behagelig å se HDR brukt på en såpass dempet måte. Smart å plassere den rustne vognen i forgrunnen. Det eneste å trekke på for min del er at jeg synes det blir litt mye vogn og litt lite natur. Alternativt for lite vogn og for mye natur. Med andre ord de sloss om plassen. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Flott komponert motiv du viser her, flott blikkfang foran med den gamle tralla eller hva det er, fin dybde og flott HDR behandling. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 En flott komposisjon og en veldig fin fargeballanse. Med slike HDR-bilder ser en hvor fin den metoden er. Her er ingenting overdrevet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Glimrende HDR. Fin struktur og vakre avdempede farger. God komp også i mine øyne. Lenke til kommentar
OviD Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Takk for kommentarene gutter. Flere gode tips som jeg skal ta til meg...... Eller ble bildet blasst og rart her på siden, mistet liksom både kontrast og farger - samt at det ble mørkere enn det skulle.......merkelig. Må sjekke om jeg har tullet med fargestyringen eller noe...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg