dontzi Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Hei, vi er en gjeng fra Giske som driver å har data lan, og no så har vi planer om å lage en web side, og har litt lyst å sjå om noen kommer med gode forslag. ser helst for oss at tema skal ver til data lan, med text "GiskeLAN" Vist logoen blir ekstremt bra er vi villige til å legge igjen en liten slant med cash.(da bør den ver ekstremt bra) Endret 25. januar 2012 av dontzi Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ville anbefalt at du ser over teksten din (Spess Overskriften) en gang til Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Bare lekte meg litt, sikkert ikke hva du hadde tenkte på ;P Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 endte med at ej laga en sjøl Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg ville ha beholdt bare teksten tbh, renere. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hehe logo til hjemmeside i paint faktisk. Gleder meg til å se hvordan den ferdigstilte siden blir Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 dokke sete no bare her å klager, så trur faktisk ikkje dokke klare å lage nåkke bedre Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg tror nok de fleste mistet lysten på å hjelpe etter svaret du gav N1ko. Men du sier jo selv at du endte med å lage en selv, hvorfor ikke bare gå for den om du er fornøyd med den da? Lenke til kommentar
DrSnap Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har ikke fulgt med på denne tråden ,men mitt bidrag... Er det statelig dette lanet? Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg tror nok de fleste mistet lysten på å hjelpe etter svaret du gav N1ko. Men du sier jo selv at du endte med å lage en selv, hvorfor ikke bare gå for den om du er fornøyd med den da? sant nok, men så har folk kun trolla egentlig sia eg laga posten, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå