Stein Ove Helset Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Viss du noen gang har prøvd Wordfeud kommer du til å elske Yatzymate. Yatzymate er en turbasert utgave av Yatzy. Yatzymate er det tredje spillet jeg har laget for iPhone/iPad, men det er det første spillet som er turbasert. Yatzymate er et yatzylignende spill som du kan spille med dine venner over hele verden. Vil du heller spille mot en tilfeldig spiller, så finner IOS sitt Game Center en tilfeldig valgt spiller. Det kan være opptil 4 spillere på vært spill, og du kan ha 16 spill gående samtidig. Yatzymate har flere leaderboards, og mange achievements. Det er et leaderboard som tar seg av highscore, et leaderboard som tar seg av antall ganger du har vunnet, og et siste leaderboard som tar seg av antall ganger du har gitt opp. Der vil du ikke ligge høyt. Spillet er gratis, så jeg håper du vil laste det ned. Gjør du det får du garantert mye moro. Når du har testet det ut så skriv gjerne her på forumet viss det er ting du savner, eller om du rett og slett liker det godt. Link: Yatzymate Følg oss Twitter: @steinovehelset Facebook: facebook.com/areliogames Website: arelio.tk Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Laster ned nå, frykter jeg kan komme til å like dette. Endret 25. januar 2012 av SuprMats Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Så bra Mats. Gi gjerne en tilbakemelding her hva du synes Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Fikk ikke helt til å funke, tror det er en game center feil. hva med å ha en single-player mode tilegg? Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Hei, vet du hva som har gått galt? Prøv å slett og innstaller på nytt. Singleplayer kommer senere, det er under planlegging Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hadde ikke godtatt vilkår for game center etter det kom ny versjon, fungerer fint nå. virker bra, bare litt vanskelig å treffe riktig rute når du skal velge hvor scoren skal være, ellers ingen ting å utsette så langt Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Så bra Zoome-funksjon er nok noe som også kommer etterhvert Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Har spilt noen runder nå. Den første runden trodde jeg at jeg måtte følge rekken nedover og tapte så det sang, før jeg skjønte jeg kunne velge fritt. Liker at det kan være 4 spillere samtidlig, kan plutselig bli morsomt i timene når dagen går mot slutten. Tenker du på en Andriod versjon i fremtiden. Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Hei Mats, vurderer å prøve å finne en måte å på forhånd kunne velge mellom tvungen og vanlig yatzy. Det hadde vært spennende å lage til Android, men nå har jeg låst meg litt til Game Center. Så vi får se hva som skjer i fremtiden Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Hei, og takk til alle som har lastet ned spillet og støttet meg. Tenkte bare jeg skulle skrive en kjapp oppdatering her. Versjon 1.01 er nå på App Store: -Added a button to make it easier to refresh a match when updating goes slow, so you don't have to open Game Center everything. -More random dices. -Some bug fixes with twitter share button, and some fixes to the win/lose when users resign. -Fixed issue with the numberOfWins leaderboard. Så da har jeg fått fikset forskjellige småting værtfall Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 En liten oppdatering om Yatzymate: Versjon 1.1.1 er nå ute på App Store. Takk til alle som har lastet ned og kommet med tips til forbedringer. Nye spennende ting i denne versjonen: -Du kan nå kjøpe full versjonen av Yatzymate. Her vil du få lokal spille modus. Du kan spille mot deg selv, mot iPhone/iPad eller sende iDevicen rundt i rommet. Da blir også spillet reklamefritt. -Enklere notification. Istedenfor pop-up så kommer det bare en beskjed på toppen som gir beskjed om at det er din tur i et annet spill. -Muligheten til å angre viss du får stryk. -Små endringer i utseende. Håper dere som har lastet det ned vil like oppdateringen. Og til dere andre så ligger spillet her: http://bit.ly/znfaNE Om noen har tilbakemeldinger til videre forbedringer så gjerne rop ut Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 3. april 2012 Forfatter Del Skrevet 3. april 2012 Nå har det kommet ennå en ny oppdatering: Versjon 1.1.2 er ute på App Store. Sist gang jeg slapp oppdatering så var det noe galt der du kunne kjøpe fullversjonen av Yatzymate, det er nå fikset. har også fikset noen småting i sammenheng med iOS 5.1. Jeg har fått forskjellige tilbakemeldinger her på forumet, men jeg hadde likevel blitt glad om ennå flere hadde gitt noen tilbakemelding. Alltid greit å vite hva jeg kan forbedre ennå mer App Store link: http://itunes.apple.com/us/app/yatzymate/id487148167 Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå