Marlisque Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei! Jeg går 3. året påbygging og har derfor begynt med særemne. Jeg tror jeg har bestemt meg for mitt tema, nemlig terror. Jeg har derfor lånt meg tre bøker: Lever av Emma Martinovic - Jeg lever, pappa av Siri Marie Seim Sønstelie og Erik H. Sønstelie Mitt lille land, minnebok etter 22. juli 2011 Har også lånt meg en bok som omhandler noe om 11/9: Ekstremt høyt & utrolig nært av Jonathan Safran Foer Det er et sterkt tema, men jeg tror det kan bli bra om jeg bare får det til. Siden jeg aldri har vært borti særemne før så trenger jeg hjelp. Hva skal jeg egentlig begynne med? Hva kan jeg ha som problemstilling? Skulle også hatt hjelp til oppsett og utforming. Og hva synes dere ellers om temaet? Læreren min syntes det hørtes greit ut. Kunne virkelig trengt litt hjelp her. På forhånd takk Lenke til kommentar
Marlisque Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Kan også kalle mitt tema for sorg og tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå