pavllion Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg har fått ny ssd for andre gang fra dustinhome etter feil. Jeg fikk ny og de sa at jeg måtte installere den siste firmware oppdateringen på disken. Vil det si at jeg må ta den i pcen og installere windows 7 på den og installere firmware oppdateringen på den? Jeg har en OCZ Vertex 2 sata II 2.5 sollid state driver. Er dette riktig firmware for denne? http://www.ocztechnology.com/ssd_tools/OCZ_Vertex_2,_Vertex_LE,_Agility_2/ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Siden det var for andre gang, kunne du bedt om pengene tilbake. Men svaret er ja til det første. Gå på nettsidene til OCZ og let frem programvare til din disk. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Siden det var for andre gang, kunne du bedt om pengene tilbake. Men svaret er ja til det første. Gå på nettsidene til OCZ og let frem programvare til din disk. Endret 29. januar 2012 av winmedi Lenke til kommentar
blinc Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg har fått ny ssd for andre gang fra dustinhome etter feil. Jeg fikk ny og de sa at jeg måtte installere den siste firmware oppdateringen på disken. Vil det si at jeg må ta den i pcen og installere windows 7 på den og installere firmware oppdateringen på den? Du oppgraderer selvfølgelig firmware før du installerer noe på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå