fsx v1.1 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hallo har nettopp formatert datan og har problem! når jeg starer datan i vanlig modus så etter den svarte skjermen med loading windows, etter det så kommer der jeg skal skrive passord for og komme meg inn på datan men hele den er svart! hva skjer? Har starta i save mode og funker da Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Høres ut som noe med gpu/skjermkortet, en driverfeil eller noe. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Tok restore point og nå funka det men ehh hvordan kan jeg få installert den grafikk driveren? igjen? har NVIDIA GeForce g100 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 nvidia har nedlasting av drivere til både stasjonære og laptoper på sine sider og bare å finne den driveren du trenger og dobbeltsjekke at den støtter ditt kort. last den ned, klikk på den og la den jobbe seg ferdig. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Har installert driveren på nytt men samme til det samme problemet tidligere! svart skjerm etter loadinga! har nå avinstallert den i save mode Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 EDIT: Løste seg! tok bare ut DVI kablen og bruker bare VGA kabelen! feilen var at VGA og DVI kabel sto i kortet uansett takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå