zargblatt2 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Du må også ta med linjeleige på 79kr noe som ikke tilkommer i sverige og danmark. Totalsummen blir da 398 for 5mbit. Og for 399+79kr i sverige får man jo 250Mbit på fiber hos bredbandsbolaget 1 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nå vet jeg ikke hvordan gjennomsnittslønningene i de respektive landene ligger an, men absoluttsammenligninger er skrale saker. Eksempelvis får du 100 Mbit for ~80 spenn i Romania (kilde: Wikipedia). Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg er villig til å vedde et betydelig beløp på at NextGenTel ikke kan dokumentere at eventuell økning i skader på routere skyldes klimaendringer. Jeg skulle i det hele tatt like å se utvikling i skader på routere som skyldes overspenning, all den tid jeg antar at netteierne har stadig bedre overspenningsvern i systemene sine. Jeg tipper tallet er gått ned. Hvis det er tilfelle, blir det ikke bare spørsmål om brudd på markedsføringsloven, men også spørsmål om brudd på straffeloven § 270 (bedrageri). Lykke til med dokumentasjonen NextGenTel. Og uansett er jo dette et publisitetsmessig helvete. Lykke til med det også. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har noen sett statistikk om Netgentel har mistet kunder pga dette? Lenke til kommentar
G Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Går det ikke an å få dette avgiftslandet til å fjerne linjeleie-tillegget? Hvem har makt til å tvinge dem (det er vel Telenor?) til å fjerne dette? Endret 18. mars 2012 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå