jeger83 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Har Outlook 2010 satt opp mot min egen mailboks, har i tillegg en felles mailboks i Outlook som jeg har fulle tilganger til. Under denne innboksen har jeg opprettet mange undermapper, drar gjerne mail som kommer inn i innboksen over i undermappene. Noen ganger så er man litt for rask og mailen havner i feil mappe. For å finne de igjen har jeg prøvd å søke etter dem via søkefeltet i innboksen, men den søker kun i innboksen å ikke i undermappene. Noen tips til hvordan jeg får søkt i gjennom alle mappene. Endret 25. januar 2012 av jeger83 Lenke til kommentar
Hole Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 I oversikten over mappene til venstre, høyreklikker du på Innboks, og velger avansert søk. Da søker den i alle undermapper. Hvis jeg husker riktig... Lenke til kommentar
jeger83 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Nei, ingen slike valg når jeg høyreklikker på Innboksen.. Lenke til kommentar
jeger83 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Står jeg i Innboksen og skriver inn et navn, så får jeg mulighet til å klikke på "Prøv å søke på nytt i alle e-post elementer", men da får jeg kun opp mail som jeg har sendt til dette navnet. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Aha, beklager, det var sånn det var i Outlook 2003... I 2010 går du til innboksen, og trykker i søkefeltet. Da får du opp et nytt ikon oppe som heter "Søkeverktøy". Hvis du her velger "Søkealternativer" kan du velge å ta med resultater for "Gjeldende mappe", eller "Alle mapper". Eller du velger avansert søk, så vil du automatisk søke i undermapper. (Mener jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå