Orginalt Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Heisann! Jeg er en 18år gammel mann som skal kjøpe meg en ny parfyme via min far som er ute å reiser nå! Problemet er at jeg ikke får testet ut parfymen. Derfor kunne jeg tenkt meg noen tips fra dere! Øsnker en parfyme jeg kan bruke både til fest og hverdags! Jeg har sett litt på ralph lauren sine parfymer fra "Big Pony collection" spessielt nr. 4. Men har som sagt ikke luktet noen av dem derfor ønsker jeg tips og evt. andre forslag fra dere Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Det enkleste er å gå i et parfymeri og finne noen dufter du liker og så kan faren din kjøpe med noe i samme stil eller kjøpe det du liker. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Ifølge en review på Basenotes.net så er ikke "Big Pony no 4" noe særlig. Men det er bare et svar da. Du kan jo se om du finner andre aktuelle parfymer på den siden. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Deodorant holder i stor grad! Jeg er stort sett lei av alt det tøvet hvor folk skal preppe seg og med alle slags mulige parfymer og dille seg opp... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Han spurte ikke etter din mening om parfyme. Til TS: Det er lurt å lukte på og prøve en parfyme i et parfymeri. Parfyme lukter forskjellig fra person til person, selv om det er samme parfyme Jeg holdt på å kjøpe en parfyme en gang som luktet veldig godt, men jeg prøvde den på meg i parfymeriet og fant ut i løpet av dagen at den parfymen luktet ikke noe godt på meg i det hele tatt. Endret 26. januar 2012 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå