Gå til innhold

Hva er det dyreste plagget du har?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er poenget med denne tråden? Å vise hvilken kjøpekraft hver enkelt har?

 

Uten å tenke meg særlig om må vel frakker fra Burberry og Prada være det dyreste jeg har av enkeltplagg, uten å huske eksakt pris. Dress fra OJ. Husker ikke eksakt pris på den heller, men det går vel an å tenke seg til ca-pris. Dog er dressen som får mest bruk i det siste(fordi jeg stort sett har gått berserk på flasken på alle dress-events i nyere tid) en billigere fra Filippa K. Den er jeg forøvrig mest fornøyd med hva angår passform også. Den kostet vel 4k.

 

Det er jo uansett helt poengløst å snakke om hvor dyre klær man har. Stil og penger henger ikke sammen, dessverre.

Lenke til kommentar

Nå er vel jeg en del eldre enn snittet her så det går lite i overpriset moteklær.

 

Dressen er ganske ny, kostet veil. kr 4500.- i Sverige. Fikk den for 2500.- (messedager), svensk-italiensk produksjon/design. Er man vokst ferdig bør man satse på en litt elegant dress som dekker alle anledninger.

 

Ellers ? Hmm, varmestøvler til ca kr 1000.- Kjøper en del på salg og sliter ikke mye på klærne. Hjemme går jeg lettkledd - Adidas-bukse og t-shirt.

 

Nei, dressen må være det dyreste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...