Borger___ Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Noen som har anbefalinger på kameraer med WIFI som har mulighet til å sende bilder på e-post direkte fra kameraet? Eneste jeg har hørt om er Kodak easy-share, er dette bra? Finnes det andre? Ønsker et kamera som kan ta gode bilder når det er litt mørkt, og gjerne opp mot himmelen (Nordlys, stjerner osv.) /Mikal Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hadde reportasje-skriverne her på forumet gjort overskriften litt mer forstålig og ikke drivet med kreativ ordkløveri ville du sett at det har kommet en reportasje angående kameraer med wifi for noen timer siden Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Takk for svar. Så linken, men det var visst bare Samsung kameraer så vidt jeg kunne se? Har ikke Sony (alpha/cybershot) kameraene også wifi muligheter? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 18. april 2012 Forfatter Del Skrevet 18. april 2012 Tilater meg å blåse liv i denne igjen. Er på jakt etter et kompakt ( evt hybrid) kamera som har både wifi (som funksjon eller på bildebrikke) OG panorama funksjon i tillegg.. Finnes dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå