Emma22 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Sendte oppsigelse den 30.januar, men har fortsatt ikke fått noen bekreftelse fra dem. Fin taktikk å ikke gidde å svare misfornøyde kunder Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Utrolig. Undrenes tid er ikke over. Ringte Canal Digital på nytt i dag for å få bekreftet oppsigelsen, og da fikk pipen en annen lyd. Fyren jeg snakket med ble svært samarbeidsvillig, og ville prøve å hjelpe meg. Så nå fikk jeg gratis hovedabonnement i 4 måneder, verdi 2000 kr. Dermed ble det bare ca 300 kr mer å betale i løpet av året enn hva jeg ble lovet, og det kan jeg leve med. Som jeg sa til han, hvorfor måtte det være så vanskelig? Da blir det ikke bytte med det første likevel. CD har den beste pakken for oss og flest HD-kanaler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå