Gå til innhold

Nytt headset for gaming


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Bestilte meg for en stund siden et Corsair HS1 fra en "lokal" nettbutikk her jeg bor (Budapest), men det ser ikke ut som om jeg får dette.

 

I og med det så må jeg vel titte etter noe annet og har tittet innom blant annet Logitech G930, men er litt usikker her.

 

Kravene mine er at det er USB med slikt et eget lydkort som lager 7.1 lyd siden jeg bare bruker onboard lydkortet til hovedkortet mitt(asus P6T).

 

Vil hovedkortet forøvrig lage 7.1 lyd til meg om jeg kobler inn et headset med minijack, eller er det USB som er veien å gå?

Om hovedkortet klarer dette så er ikke USB et krav, hvis det da ikke er mange andre fordeler med dette.

 

Prsimessig vil jeg ikke strekke meg lengre en ca 1500 NOK.

 

Headsettet trenger kun være optimalt for spilling da jeg bruker anlegget i stua til musikkavspilling.

 

Takk på forhånd for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har både Logitech G35 og G930 og liker begge to veldig godt. Er litt bedre lyd i G35, men ledningen på den gikk meg på nærvene så jeg kjøpte meg G930 også. Føler også at den er litt bedre bygd og har bedre kvalitet. Men surrounden på disse er ekstrem gode, så du blir fornøyd uansett hvilken :)

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...