MKL Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg mener selv at Ap fikk mange sympatistemmer etter 22 Juli, er dere enige/uenige? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 det er vell ingen som kan si dette med sikkerhet, men at de fikk en del, det tror jeg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg tror folk fikk sympati med Arbeiderpartiet, ja, både for tragedien som rammet dem og måten de håndterte det på. Og det er greit nok. Sympati er en like plausibel grunn til å velge et parti som mange av de andre grunnene folk har. Det store spørsmålet er ikke om de fikk sympatistemmer, men om de klarer å konvertere disse til varig sympati, og det får vi først se til valget neste høst. Geir Endret 25. januar 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 ja, men de mistet 77 stemmer i året i en mannsalder. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg tror de mobiliserte sofavelgere. At de fikk mengder av sympatistemmer fra andre partier er jeg derimot mer tvilende til. Endret 25. januar 2012 av Salvo Lenke til kommentar
hvafaen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg tror de red sympati bølgen så hardt de kunne. Dette bildet tok jeg på oslo s, etter angrepet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå