Niklasp Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Du har syv dager på deg å fjerne det du ikke vil vise på Timelinen din. Nå begynner tvangsoppdateringen på Facebook Lenke til kommentar
NyZeta Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Synes faktisk at den nye timelinen er et skritt i riktig retning. Er det noe man ikke liker så fjern det, eller aller helst: Ikke del det i utgangspunktet. Det er mye mer oversiktelig med timeline. Det man deler havner faktisk i fornuftig rekkefølge igjen. 2 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Burde ha vært avskrudd som default slik at man må Opte in for å dele den. Vell, like greit å ha en ribbet profil, de kan gi meg så mye timeline de vil, den vil være tom. 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Var bare to ting å fjerne. En av fordelene ved å være kritisk med hva man legger på facebook :-) Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Nå er det ikke slik at du ikke kan slette innholdet på Timelinen når du vil. Jeg har hatt den i over et halvt år (tror jeg) og har kunnet slette alt jeg har hatt lyst til, når jeg vil, i tillegg til å kunne tilføre bilder og hendelser på timelinen i riktig posisjon i forhold til når det skjedde Jeg er veldig positiv til Timeline (y) Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Høres bra ut, gleder meg til og prøve Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg var skeptisk til facebook i starten (for noen år siden) og har egentlig vert veldig kritisk til hva jeg har lagt ut og ikke, så jeg går ikke rundt og bekymrer meg for hva som er på denne tidslinjen min. Det er ikke noe jeg ikke ville lagt ut den dag i dag uansett. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hadde det ikke vært for at alle jeg chatter med kun bruker FB-chat så hadde jeg sletta profilen min for lenge siden. Blir bare verre og verre for hver oppdatering som kommer jo. 3 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 vis det ikke hadde vært for chaten hadde jeg ikke vært med på fb engang. Jaja men det er også grunnen til at jeg ikke er redd for at noe dukke om som jeg ikke vil, fordi veggen min er bra tomt. 1 Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Den dagen jeg påtvinges timeline skal jeg markere med å flytte over til google+, og det av to grunner: 1. Det er en påtvunget forandring 2. Jeg liker ikke timeline Den eneste grunnen til at jeg er på facebook i det hele tatt er at det fungerer som et bra verktøy for å arrangere sammenkomster og denslags, men det er hovedsaklig på grunn av at alle er finne på facebook, ikke for at funksjonen i seg selv er god. 4 Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Da skal jeg i løpet av noen dager slette alt, og derette si takk for meg.. Google+ blir plassen, deretter sletter jeg facebook profilen. 1 Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 ENDELIG har det blitt mulig å lese facebook-profiler på en ordentlig måte. TAKK TIMELINE! 1 Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vet ikke så mye om Timeline, annet enn at jeg synes det ser rotete ut... men av en eller annen grunn gir dette meg lyst til å slette facebook-profilen min... kanskje jeg bare egentlig har hatt lyst til det lenge. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 hver gang det kommer nytt design på facebook, begynner folk og klage. Etter en uke eller to har folk begynt og venne seg til det nye designet og da hører man ikke noe om, at de savner det gamle Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har dårlig sans for tvangsoppdateringer slik som de gjør med Facebook. Hvorfor kan de ikke gjøre det slik som med programmene man har på pc'en. Er man fornøyd med den versjonen man har så beholder man den og hvis man har lyst på ny versjon så velger man selv om man vil oppgradere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er en nettside, ikke ett program, personlig er jeg lite interessert i at det skal være forskjellig design på hver eneste persons side på facebook når jeg navigerer rundt, blir bare rot. AtW Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Til dere som synes det ser rotete ut, dere ser linja i midten og prikkene? Følgere dere linja nedover så ser dere at alt ligger kronologisk - det er faktisk ekstremt mye mer ryddig enn før. P.S: Det er ingenting nytt av innlegg som vises på timeline. 1 Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Herregud for noen sutrekopper! Timeline viser bare akkurat det samme som alltid har vært på profilen! Nei folkens; nå må dere stå for det dere gjør! Det gjelder aktiviteter som dere SELV har lagt ut på nettet også. Nytter ikke å skylde på andre! 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg må innrømme at timeline ser bedre ut nå, etter noen dager. Jeg er en av de som bruker facebook mest til sammenkomster, men det dukker opp et par bilder i ny og ne. Når noen svipper innom profilen, så er det bilde av ting jeg har gjort etc. i stedet for "navn har blitt venn med navn2". Det er bra, for det ser ut som jeg er aktiv der, selv om jeg ikke er det. Jeg foretrekker å ta alt av sosial interaksjon utenfor facebook, så for venner fra ungdomstiden ser det ut som om jeg er en nofriends, selv om jeg er ute på ting daglig. Timeline gjør at de som bruker facebook lite, tilsynelatende bruker facebook mye. Good shit. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Til dere som synes det ser rotete ut, dere ser linja i midten og prikkene? Følgere dere linja nedover så ser dere at alt ligger kronologisk - det er faktisk ekstremt mye mer ryddig enn før. P.S: Det er ingenting nytt av innlegg som vises på timeline. Ja, og jeg vil tro de aller fleste vet hva en tidslinje er. At konseptet kalles "Timeline" er med andre ord et godt hint. Det forandrer uansett ikke det faktum at sidene ser mer rotete ut, selv om det er et system i rotet. Herregud for noen sutrekopper! Timeline viser bare akkurat det samme som alltid har vært på profilen! Nei folkens; nå må dere stå for det dere gjør! Det gjelder aktiviteter som dere SELV har lagt ut på nettet også. Nytter ikke å skylde på andre! Det er vel igrunn ingen i denne tråden som klager over det du refererer til, det er heller utseende av konseptet som faller i dårlig smak hos mange av oss. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå