Joddleif Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Noen som har kjøpt dette produkte fra Elkjøp? Håper virkelig at det de skriver i denne teksten er en skrivefeil. Det ville vert veldig upraktisk med en lomme-PC på 175 kg................ Klikk på bilde for å gå til produktet i Elkjøp's nettbutikk. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 helt ærlig - .bmp?!?!? Slett det bildet eller komprimer det!!! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 helt ærlig - .bmp?!?!?Slett det bildet eller komprimer det!!! Nå er bilde i JPG-format. Fornøyd? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Nå er den loox ganske feeet så du skal ikke se bort i fra det :-) Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Ja denne PDAen hadde vært noe å ta med på fjellet i ferien Det er jo mye for pengene da men.... bare litt synd at man måtte vært 3 mann for å bære den :o Sveinl. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Ja denne PDAen hadde vært noe å ta med på fjellet i ferien Det er jo mye for pengene da men.... bare litt synd at man måtte vært 3 mann for å bære den :o Sveinl. Hehe........... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 helt ærlig - .bmp?!?!?Slett det bildet eller komprimer det!!! Nå er bilde i JPG-format. Fornøyd? Et lite (vennlig!) tips: Når du lagrer slike bilder med store ensfargede flater, bruk GIF formatet. Det ser både bedre ut og bruker mindre plass (fil størrelse) enn JPEG. Bruk www.xnview.com for fil format konvertering, det er gratis og enkelt å bruke (og veldig bra) Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Det går greit å "lagre som" i paint. Nå er bilde på 54 kb i JPG format. Blir det enda mindre hvis jeg jagrer det i GIF-format? Då må jo kvaliteten bli eneldig......... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kan ikke tro at folk henger seg opp i skrivefeil og lager en tråd om det... Enda verre er det at tråden er i "Annet om hardware", en kategori ment for seriøse poster... Dette var sikkelig "Søppel" Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kan ikke tro at folk henger seg opp i skrivefeil og lager en tråd om det... Enda verre er det at tråden er i "Annet om hardware", en kategori ment for seriøse poster... Dette var sikkelig "Søppel" don't get mad - tell a moddis Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Det går greit å "lagre som" i paint. Nå er bilde på 54 kb i JPG format. Blir det enda mindre hvis jeg jagrer det i GIF-format? Då må jo kvaliteten bli eneldig......... ikke lagre først i jpg som introduserer artifakter og deretter lagre i gif.. lagre i gif rett fra clipboardet... bilder med store ensfargete områder ser bedre ut i gif enn i jpg... Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 OK! Takk for tipset. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 alt er iaf bedre enn bmp, som tar år og dag å laste. Fikk litt modem-flashback her Lenke til kommentar
EinarB Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Også 132 cm bred da! Hadde min Loox stående på dashboardet i bilen i hele ferien. Den bredden gir ca. 50" skjerm. Jaja, bra jeg ikke kjøpte på Elkjøp. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 litt tung muligens Lenke til kommentar
HanDerre Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hehe , det er nok en skrive feil Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 neeeei, folkens sier dere det? men hvis det ikke er en skrive feil så må det jo være en sikkelig server da, med mye kapasietet, kan ikke skjønne annet iallefall. var nok en god skrive feil ja, man som sikkert fikk seg en god latter. det skal nok være 1,75 KG ja å ikke 175. faktisk når jeg tenker over det så har jeg sett mange skrive feil i noen teskter både på nett og i bøker (som jeg ikke leser så mye av) og blader. merkelig at folk har så dårlig Norsk kunnskaper å som skriver så mye feil. jaja. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 neeeei, folkens sier dere det? men hvis det ikke er en skrive feil så må det jo være en sikkelig server da, med mye kapasietet, kan ikke skjønne annet iallefall. var nok en god skrive feil ja, man som sikkert fikk seg en god latter. det skal nok være 1,75 KG ja å ikke 175. faktisk når jeg tenker over det så har jeg sett mange skrive feil i noen teskter både på nett og i bøker (som jeg ikke leser så mye av) og blader. merkelig at folk har så dårlig Norsk kunnskaper å som skriver så mye feil. jaja. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Det skal nok være 1,75 KG ja å ikke 175 Var ikke 1,75 kg. litt mye til å være en lomme PC? Tror nok det skal være 175 gram. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 neeeei, folkens sier dere det? men hvis det ikke er en skrive feil så må det jo være en sikkelig server da, med mye kapasietet, kan ikke skjønne annet iallefall. var nok en god skrive feil ja, man som sikkert fikk seg en god latter. det skal nok være 1,75 KG ja å ikke 175. faktisk når jeg tenker over det så har jeg sett mange skrive feil i noen teskter både på nett og i bøker (som jeg ikke leser så mye av) og blader. merkelig at folk har så dårlig Norsk kunnskaper å som skriver så mye feil. jaja. Hehe! Den var god ja! Først sitter han å klager på alle som har norskproblemer, og så har han like mye selv............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå