Abnorm Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Av en eller annen grunn, får jeg ikke hørt på podcast med min MacBook Pro igjennom itunes. Hva kan grunnen til dette være? Jeg får opp en listen med alle de ulike podcasten jeg vil høre, men listen er "grå". Dvs den markerer listen på en slik måte at ingenting kan trykkes på. Søker jeg på musikk, er det ingen problem, det gjelder altså bare podcast. Jeg er pålogget med brukernavn. Når jeg er på PCn, er det ingen problem, det er altså kun Macen som tuller. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Av en eller annen grunn, får jeg ikke hørt på podcast med min MacBook Pro igjennom itunes. Hva kan grunnen til dette være? Jeg får opp en listen med alle de ulike podcasten jeg vil høre, men listen er "grå". Dvs den markerer listen på en slik måte at ingenting kan trykkes på. Søker jeg på musikk, er det ingen problem, det gjelder altså bare podcast. Jeg er pålogget med brukernavn. Når jeg er på PCn, er det ingen problem, det er altså kun Macen som tuller. Vanligvis er de som er grå ikke lastet ned men da skal du se det med en mulighet for å laste ned. Har du reparert retttigheter i det siste, omstart? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Av en eller annen grunn, får jeg ikke hørt på podcast med min MacBook Pro igjennom itunes. Hva kan grunnen til dette være? Jeg får opp en listen med alle de ulike podcasten jeg vil høre, men listen er "grå". Dvs den markerer listen på en slik måte at ingenting kan trykkes på. Søker jeg på musikk, er det ingen problem, det gjelder altså bare podcast. Jeg er pålogget med brukernavn. Når jeg er på PCn, er det ingen problem, det er altså kun Macen som tuller. Vanligvis er de som er grå ikke lastet ned men da skal du se det med en mulighet for å laste ned. Har du reparert retttigheter i det siste, omstart? Legger ved en print screen. Det er ikke mulig å laste ned. Reparert rettighetene, hva er det? NB: Kjøpe musikk går fint, men ikke laste ned podcast. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Fant ut av det selv nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå