Argoniel Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Heydu!Har nå rolla en tank, Trooper-Vanguard. Har tatt en titt på skill-treet deres, og kunne ikke akkuratt se så veldig mange -damage income og taunts. Jeg så noen på dps og defence-treet har noe som kan være brukelig, men da blir det hybrid- Noe jeg ikke er helt sikker på vil funke.Har noen noe tips å komme med?Mulig også noen tips til PvP? Nå skal det sies at jeg er bare level 15 på denne karakteren Mulig jeg får noen skills som ikke er på treet som har bedre taunts osv.For øyeblikket har jeg bare den darten som gjør at de tar mindre skade på mine teammates. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Det kommer et par skills fra Trainer, en på lvl 16 og en på lvl 22 som er "tankete". Ellers er det ikke så mye som jeg kan se heller. Selv spiller jeg en Jedi Guardian, også tenkt som en ren tank, og har stusset på det samme. BioWare har rett og slett ikke laget mange evner for tanks. Vi har en taunt som er singel target, og det er vel egentlig det. -Deluze Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Det kommer et par skills fra Trainer, en på lvl 16 og en på lvl 22 som er "tankete". Ellers er det ikke så mye som jeg kan se heller. Selv spiller jeg en Jedi Guardian, også tenkt som en ren tank, og har stusset på det samme. BioWare har rett og slett ikke laget mange evner for tanks. Vi har en taunt som er singel target, og det er vel egentlig det. -Deluze Har en AoE taunt også. Husker ikke hva den heter eller hvilket level, men før level 30. Kanskje 28? Spiller Guardian. Endret 27. januar 2012 av Orwandel Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har en AoE taunt også. Husker ikke hva den heter eller hvilket level, men før level 30. Kanskje 28? Spiller Guardian. Kan du se om du finner navn og lvl på den? For jeg ser ingenting på verken skill tree eller liste over skills for Guardian. -Deluze Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det kommer et par skills fra Trainer, en på lvl 16 og en på lvl 22 som er "tankete". Ellers er det ikke så mye som jeg kan se heller. Selv spiller jeg en Jedi Guardian, også tenkt som en ren tank, og har stusset på det samme. BioWare har rett og slett ikke laget mange evner for tanks. Vi har en taunt som er singel target, og det er vel egentlig det. -Deluze Har en AoE taunt også. Husker ikke hva den heter eller hvilket level, men før level 30. Kanskje 28? Spiller Guardian. lv 30, Challenging Call http://www.torhead.com/ability/7zL72ph/challenging-call Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvordan jeg har klart ikke å se den forstår jeg ikke... Men uansett, tusen takk! Og beklager off-topic Argoniel. -Deluze Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Det går bra! Da får jeg litt opplæring i Guardian i samme slengen Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Og ikke minst får du vite at det kommer en AOE-taunt på lvl 30 som i ditt tilfelle heter Sonic Round -Deluze Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Nei så jammen! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå