Runcie Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg er på jakt etter ny mobil. Det blir vel en smart en, da jeg liker å ha mulighet til å spille spill, sjekke mail og facebook og surfe på nettet. Jeg skal ikke bruke mer en 4000 kr. Følgende er viktigst: God skjerm (rundt 4 tommer). Godt kamera. God batteritid. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Samsung Galaxy S2 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Galaxy Nexus Etter å ha skrudd av div. ting, kan min Galaxy Nexus leve i ca 1,5 dag uten å lade. Leste prisen du ikke ønsket å overstige. Endret 25. januar 2012 av The_Tom Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Sjekk ut Lumia 800 når den lanseres 1. februar Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Samsung Galaxy S2 eller Sony Ericsson Xperia Arc S. Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Får tenke litt på dette. SonyEricsson hadde kona tidligere, og makan til dritttelefon har vi aldri før hatt i hus. Lumien ser snasen ut, men jeg ser at testene er noe skeptiske til batteri og kamera. SGSII kan vel være et alternativ. Er vel ikke uten grunn at den ble kåret til årets telefon i fjor. Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 nexus s? Et av de beste kameraene på markedet, stock android ( snart ics 4 tommer s-amoled og en pris ppå rundt 2500 Trur batteritiden også er temmelig god Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Noen som er kompetente til å vurdere kameraene på lumia 800 og se xperia arc s opp mot hverandre? Hvordan står de to seg mot kameraet i sgsII? Mangler sgsII kameratast? Endret 5. februar 2012 av Runcie Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Noen som er kompetente til å vurdere kameraene på lumia 800 og se xperia arc s opp mot hverandre? Hvordan står de to seg mot kameraet i sgsII? Mangler sgsII kameratast? Sjekk denne linken. Ellers så har ikke Samsung Galaxy S II en kameratast. Men jeg har klart meg fint uten den da. Endret 5. februar 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Syntes hverken lumia 800 eller sgs2 har spesielt bra batteritid. Eller N9 for den saks skyld, selv om den kanskje holder lengst av de tre. Med mitt forbruk holder alle disse ca i en til en og en halv dag. Helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå