Gå til innhold

BK: Tåke ved Randsfjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som forslag til forbedring vil jeg anbefale deg å bruke litt mer tid på hva du vil ha med i bildet. Det uklare krattet i forgrunnen tar all oppmerksomhet. Tittelen forteller om tåke, men det er vanskelig å oppfatte. Da jeg er tilhenger av å bruke hele poengskalaen, drister jeg meg til å gi en 1ër på dette bildet.

Lenke til kommentar

Det er mulig jeg har en gal oppfatning av hva som menes med tips. Jeg kan heller ikke se Harald har lagt ut bilde sitt under kategorien "kritikk" og mener du Erik går langt over streken av hva som kan oppfattes som rimelig nettetikette. Når det er sagt så må du sette dine karakterer akkurat slik du vil Erik, og jeg ser du er en stor tilhenger av å klikke i vei. Det er sjelden jeg ser du bruker særlig positive ord i dine kritikker, og du burde noen ganger tenke der om en gang eller to før du fyrer løs. Man vet nemlig ikke alltid hvem man kritiserer, og hvordan vedkommende reagerer. Til Slutt: Jeg fikk såpass bakoversveis av dette "slaktet" av Haralds bilde at jeg måtte bare få ut litt "frustrasjon". Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Det er mulig jeg har en gal oppfatning av hva som menes med tips. Jeg kan heller ikke se Harald har lagt ut bilde sitt under kategorien "kritikk" og mener du Erik går langt over streken av hva som kan oppfattes som rimelig nettetikette. Når det er sagt så må du sette dine karakterer akkurat slik du vil Erik, og jeg ser du er en stor tilhenger av å klikke i vei. Det er sjelden jeg ser du bruker særlig positive ord i dine kritikker, og du burde noen ganger tenke der om en gang eller to før du fyrer løs. Man vet nemlig ikke alltid hvem man kritiserer, og hvordan vedkommende reagerer. Til Slutt: Jeg fikk såpass bakoversveis av dette "slaktet" av Haralds bilde at jeg måtte bare få ut litt "frustrasjon". Lykke til videre!

Ja, dersom du mener det å gi karakterer er "å klikke i vei" har du rett. Så lenge terningkastene finnes, kommer jeg til å bruke dem med god samvittighet. Nå er det en del som har brukt ordet feiginger på de som gir 1'ere uten å oppgi grunn. Nå ser jeg at tilbakemeldingene blir like sure om man gir grunn. Ikke overraskende forresten, her er det fortsatt noen som mener at vi ligger under Idrettsforbundets regler for barneidrett.

Lenke til kommentar

Jeg ser mitt bilde skaper en del furore. Min kommentar er at jeg på ingen måte blir deprimert av en dårlig kritikk. Jeg ser jo selv at bildet har klare mangler i forgrunnen så det er ok. Språket og tonen i din kommentar Erik reagerer jeg nok på. Denne litt spydige tonen har gjennomsyret nesten alle kommentarer du har hatt på mine bilder og sikkert også andres. Jeg minnes enda din kommentar til mitt første bilder herr på Digit som gjorde at jeg nesten snudde i døra. Når man kommenterer et bilde er min oppfatning at dette skal holdes i en hyggelig tone. Jeg er så gammel at jeg tåler det men det er det ikke sikkert alle gjør.

Du burde tenke deg om litt når du skriver og spørre deg selv hvordan du hadde reagert på slike kommentarer. Noe å tenke på håper jeg. God kveld

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som forslag til forbedring vil jeg anbefale deg å bruke litt mer tid på hva du vil ha med i bildet. Det uklare krattet i forgrunnen tar all oppmerksomhet. Tittelen forteller om tåke, men det er vanskelig å oppfatte. Da jeg er tilhenger av å bruke hele poengskalaen, drister jeg meg til å gi en 1ër på dette bildet.

Jeg tror jeg heller ville ha sagt noe slikt som dette:

Jeg ser ikke helt hva du vil med dette bildet. Det uklare krattet i forgrunnen tar all oppmerksomhet. Tittelen forteller om tåke, men det er vanskelig å oppfatte. (Jeg gir ikke karakterer, så det hopepr jeg over).

Jeg er enig i at krattet foran tar mye oppmerksomhet, personlig kunne jeg tenkt meg å tatt bildet fra nedsiden av krattet. Jeg hadde nok valgt en annen tittel selv, f.eks. Vinter ved Randsfjorden - men det er ikke viktig.

Når det gjelder tips, så vil jeg si at jeg synes snøen ble noe for blå. Ved å justere hvitbalansen slik at snøen blir hvitere, så ville du samtidig få en varmere glød i vannet/tåken.

Lenke til kommentar

Jeg synes at du tar i litt hardt når du sier at Eriks post går langt over streken i forhold til nettikette. Som utenforstående synes jeg ikke posten din er noe bedre i det henseende.

Et generelt godt råd er når du poster i frustrasjon, er å ikke gjøre det. Skriv gjerne ned utblåsningen; men gå og gjør noe annet i et par tre fire fem minutter, for så å se igjennom posten en gang til. Det er stor sjanse for at du sletter den og skriver noe annet i stedet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...