b-real Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Vil på det sterkeste anbefale et delt tastatur, men da blir det vanskelig å finne et som ikke er trådløst. Delte tastatur er i mine øyne fullstendig overlegne vanlige tastatur. Det tar kanskje 2 timer å bli vant med, men så er det ingen vei tilbake etterpå. Så vidt så jeg vet så finnes det ikke noe norsk tastatur som er delt pr dags dato og som ikke er trådløs og forsatt produseres. Personlig så har jeg et logitech delt tastatur, og vil ikke ha noe annet en delt tastaur, men det er ikke å oppdrive lengere, og trådløs tastaur er ikke et alternativ. Eneste delte tastaturet som jeg har funnet er på IT butikken fra microsoft, men det er et engelsk tastatur, og jeg vil gjærne ha et norsk tastatur. Så...jakten forsetter..tror jeg har holdt på i 3 måneder å lete etter et norsk delt tastaur Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Det aller beste keyboardet må bare bli Keytronic KT2001 Pro. Seriøst du trenger ikke masse multimediaknapper osv. Det er så deilig å skrive på at du aner ikke - lyden er dessuten genial Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Eneste jeg synes er at Keytronic tastaturer ser så stygge ut... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 logotech deluxe optical Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg vil sterkt anbefale Microsoft Multimedia Keyboard. Du får den bundlet med Wheel Mouse Optical for 310 kroner. Er veldig fornøyd. Eneste minus er den irriterende F-lock knappen Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 JEg har hørt masse godord om Mitsumi tastaturene og har endelig funnet en nettbutikk som selger disse. Så her skal det kjøpes. Selv om jeg egentlig har mest lyst på sånt gammalt IBM slagskip med mye herlig lyd og som tåler så mye bråk du bare kan kaste etter det... Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Keytronic! Jeg som ikke trenger noen ekstra dill-knapper er storfornøyd med mitt keytronic ergoforce tastatur. Beste tastaturet jeg har prøvd. Kjøp for all del ikke noe tråløst! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Vel, jeg har kommet med mitt slutt resultat, selv om det er litt sent å si det pga at jeg har bestilt, fått det i posten og rigga det opp. Så det ble Logitech 1337 (Elite) Er veldig fornøyd, kanskje dere ikke ser "gnisten" i det hele, men, det hakke' no si. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg har 3stk Keytronic KT2001 Pro, bare en PC som har no Logitech skrap, men det er jalla altså hehe liker Keytronic ja, litt store, men veldig god kvalitet og skikkelig gode å skrive/spille på Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Logitech Internet Navigator Keyboard SE er abselutt å anbefale Har hatt det tastaturet i litt over ett år helt til jeg ødla det...(hadde trådløse versionen og jeg ble sur på pcen min engang skjermkortet mitt ikke takla så høy agp hastighet så jeg kasta det dritt hardt i veggen...så da gikk det i stykker) Tastaturet er en drøm å skrive på, med såkalt "Zero degrees" trykking, eller vha jeg skal kalle det, det vil si at tastaturet er helt rett... Det er veldig bra og myke knapper som ikke bråker... Anbefaler å kjøpe det tastaturet (skal kjøpe det på nytt jeg og) Dessuten ahr den en del kjekke snarveis knapper som favoritter, Mail browser, media player/winamp og volum ++ Veldig funksjonelt syns nå jeg... Anbefales sterkt Lenke til kommentar
Miks_AI Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har faktisk vurdert dette tastaturet. [...] Har nylig skaffet meg det, er godt fornøyd. Har nylig skaffet meg det, er godt fornøyd. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har faktisk vurdert dette tastaturet. Forresten, er det samme som dette. Jeg har det tastaturet og det virker fint. Det eneste som er litt dumt er at det hjulet på det har en tendens til å ikke virke sammen med de to knappene ved det. Det er kanskje litt mange knapper som jeg aldri vil bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå