tommy_sn Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei Har endel mp3 filer som, når de ble lagt inn første gang fikk artistnavn "unknown artist". Jeg har vært inne via Windows utforsker og endret dette i alle filene, men på iphonen står det fortsatt som "unknown artist", men med artistnavnet under - akkurat som det ligger kun som tillegs info. Noen som har noe forslag til hva jeg bør gjøre her for å få sangene sortert under riktig artist? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Når plater og artister rippes inn så er man avhengig av at artisten finnes i databasen man sjekker mot. Bruker selv fairstars cd ripper til å rippe med og foobar2000 til å spille med og begge finner det meste av artistnavn. Ville vel prøvd å la slike programmer lage navn før de legges inn på iphone. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Du kan vel tagge filene med iTunes tror jeg. I iTunes så merker du alle filene og høyreklikke på de. Husker ikke valget, men tror det kan funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå