Bertelsen Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei! Har et Lian Li PC-q08, som støyer litt for mye. Det er frontviften på 140mm som er synderen, det er en stock vifte fra Lian Li. Titter litt på techbay, og jeg vurderer en Noiseblocker vifte, BlackSilent PRO PK1. Merketurtall 700 o/min Driftsspenning 4-13,2 V Startspenning 4 V Støynivå 9 dB(A) Max. luftmengde 49 m³/time Er dette alt for lite? Eller vil den duge? Har greie temperaturer nå, det er kun støyen det står på. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Lurer også på om noiseblocker er noe bra. Har hørt det skal være en av de beste og mest stillegående på markedet. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg har de som er litt lavere priset og de er svært gode. Den du ser på er av høyere kvalitet med Nano SLI-bearings kontra vanlig sleeve bearings på de billigere. 180.000 MTBF sier også sitt Ved 700rpm vil du nok ikke høre noe som helst, men det gjelder forsåvidt de fleste vifter. Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Kan anbefale den på det varmeste når det gjelder støy. Bruker den i et Li-Li v1110, hvor den sørger for frisk luft til harddiskene. Men mulig den blir en smule for svak til ditt bruk. Du kan jo eventuelt gå for en med litt høyere rpm og koble den til en form for viftestyring. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Kjøpte en PK2 og en simpel viftestyring. Da trenger jeg bare nye vifter til H60, så ser jeg for meg at den blir veldig stille. Hvis ikke er det skjermkortet og strømforsyning som er synderne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå