flodhest Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har en side jeg driver å mekker på, og jeg prøver å få til et kontakt skjema slik at folk kan sende meg mail fra siden min. jeg har aldri vært borti php før, men jeg prøvde å følge denne tutorialen. når jeg trykker på send email kommer det bare opp en masse koding. Dere kan se det her. Hva har jeg gjort feil? og når det gjelder news script, kan noen si meg en enkel måte å legge ut det på uten at jeg må behøve å kode og programmere og greier? Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Se om du har husket å skrive <?php På starten av php scriptet og, > på slutten av php scriptet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 fikk til å sende mail fra siden min nå, ved hjelp av denne koden takk jtsorensen, det er jo du som driver den siden? :smile: Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er en beskjeden side, men det er flott at den hjelper... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 men hvordan kan jeg gjøre slik at de som skal skrive må skrive mail adressen sin også? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 men hvordan kan jeg gjøre slik at de som skal skrive må skrive mail adressen sin også? her er den metoden jeg liker å bruke, men det er mange forskjellige måter å gjøre det på: http://magikern.sytes.net/code/php/mail/feedback.phps Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 men hvordan kan jeg gjøre slik at de som skal skrive må skrive mail adressen sin også? her er den metoden jeg liker å bruke, men det er mange forskjellige måter å gjøre det på:http://magikern.sytes.net/code/php/mail/feedback.phps Der er med mail ja, takker! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 men nå trenger jeg et enkelt news script. Noen som kan hjelpe meg med dette?please! Lenke til kommentar
Nicon Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du finner mange nyhetsscripts på Hotscripts Mange forsjellige, og du bør bestemme deg for hvilke funksjoner du vil h. Eller så kan du lage ditt eget.[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå