CanonFoto Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Nordlys Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nordlys i vinterkulda, kom gjerne med kommentarer på hva jeg kan gjøre bedre Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Greit av nordlyset. Fin grønntone! Mulig litt lenger lukkertid hadde vært noe og litt ned på ISO... (forutsetter stativ selvsagt).... 3'er! Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Takk for kommentaren Brukte 15 sek lukketid, burde kanskje brukt enda litt lengre Er enig i at jeg burde brukt mindre ISO Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Takk for kommentaren Brukte 15 sek lukketid, burde kanskje brukt enda litt lengre Er enig i at jeg burde brukt mindre ISO Exif viste 1 sec, ble vel litt lurt der ja, så lukkertiden på 15 sec skulle vel egentlig være grei nok den. Lenke til kommentar
CanonFoto Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Takk for kommentaren Brukte 15 sek lukketid, burde kanskje brukt enda litt lengre Er enig i at jeg burde brukt mindre ISO Exif viste 1 sec, ble vel litt lurt der ja, så lukkertiden på 15 sec skulle vel egentlig være grei nok den. ok Vet ikke hvorfor det står feil der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg