Vanskelig Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Herlige solen . Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Bildet taper seg på å være sort/hvitt Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Bildet taper seg på å være sort/hvitt Jeg skal se om jeg finner bildet senere i kveld. Så skal jeg legge det ut i farger også. Da kan du jo se om du mener det samme da . Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Bildet taper seg på å være sort/hvitt Her har du bildet i farger, og personlig synes jeg dette tok seg best ut i svart hvitt. Endret 25. januar 2012 av Vanskelig 1 Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Og det er slik å forstå at hun stirrer mot sola? Kjør opp gult og rødt litt. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Ja, stirrer og stirrer, men du vet når du nyter solen som kommer inn vinduet . Jeg kan sikkert kjøre på med litt mer farger, men da blir det heller ikke slik det var (virkeligheten som øyet så) . Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 25. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2012 Ja, stirrer og stirrer, men du vet når du nyter solen som kommer inn vinduet . Jeg kan sikkert kjøre på med litt mer farger, men da blir det heller ikke slik det var (virkeligheten som øyet så) . Du er sjefen. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Ja, stirrer og stirrer, men du vet når du nyter solen som kommer inn vinduet . Jeg kan sikkert kjøre på med litt mer farger, men da blir det heller ikke slik det var (virkeligheten som øyet så) . Vel, det er jo sjelden at et fotografi fremstilles slik som øyet så det. Da hadde ikke jeg hatt mange pene bilder å skryte av Dessuten så tipper jeg ikke at øyet ditt så henne i sorthvitt Nei, for å få det ordentlig pent og tja, "kunstnerisk", ville jeg virkelig justert litt farger her. Og kanskje ryddet opp i noen hårstrå som roter til bildet, spes de som stikker litt ut på venstre side ned langs skulderen Besides, slike bilder kan være lurt å ta med en green screen bak, for da får man et arsenal av muligheter i ettertid, enten i sorthvitt stil eller farger Endret 30. januar 2012 av IceBlitz Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Ja, stirrer og stirrer, men du vet når du nyter solen som kommer inn vinduet . Jeg kan sikkert kjøre på med litt mer farger, men da blir det heller ikke slik det var (virkeligheten som øyet så) . Vel, det er jo sjelden at et fotografi fremstilles slik som øyet så det. Da hadde ikke jeg hatt mange pene bilder å skryte av Dessuten så tipper jeg ikke at øyet ditt så henne i sorthvitt Nei, for å få det ordentlig pent og tja, "kunstnerisk", ville jeg virkelig justert litt farger her. Og kanskje ryddet opp i noen hårstrå som roter til bildet, spes de som stikker litt ut på venstre side ned langs skulderen Besides, slike bilder kan være lurt å ta med en green screen bak, for da får man et arsenal av muligheter i ettertid, enten i sorthvitt stil eller farger Jeg har (dessverre) skjønt at de fleste maler på bildet sitt så den solnedgangen du ser på nettet ikke var heeeeeelt slik i virkeligheten . Jeg har egentlig ikke noe sansen for det, rett og slett m.t.p. at alt blir så lettvint... Når det gjelder fargebildet her, så eksisterer liksom ikke det for meg. Det er sort hvitt bildet jeg ønsket å legge ut og vise fram. Takk for innspillet . Lenke til kommentar
egilh Skrevet 30. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 Nå ble vel diskusjonen her delvis OT. Til bildet ditt: Først og fremst, fint bilde av en søt jente. Tittelen tilsier at det er solen som skinner - jeg får mer følelsen av blitslys enn sol. Ikke tenk på hva du evt. skulle hatt i bakgrunnen, jeg skulle dog ønske at bakgrunnen var litt mer belyst. Fungerer like fint i s/h som farge evt - men jeg får ingen følelse av noen sol. Litt rotete hår, noe som også hadde sett bedre ut med en mer belyst bakgrunn. I tillegg ser håret litt for skarpt ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2012 M.t.p. at bildet er svart hvitt så er det vanskelig å se av bildet at det er solen som skinner ja, dermed tittelen. Håret påpekte jeg også, mens en annen synes at håret på de små godt kunne være rufsete. Jeg har som du ser skarpet bildet ja, og det er fint mulig at det kunne vært finere "uskarpet". Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå