Gnurk! Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei har et problem, kjøpte allerede i sommer bilett til rammstein i Oslo 19 februar, men så boom kræsj, traff en eksamen akkurat på den helgen, nå kan jeg ikke gå. Da jeg ikke bor i Oslo blir det ikke så lett nå nemlig... Mitt spørsmål er: Hvor kan jeg få solgt denne biletten nå? (da d er utsolgt håper jeg naturligvis på en pris tilnærmet det jeg betalte) bilettservice gjør ikke refunds virker det som Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ville skrevet en facebook status og kontakte folk du vet liker den type musikk Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Sleng den ut på finn.no. Der er det mange som jakter nå som konserten nærmer seg. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Har ikke facebook. Men finn.no skal jeg prøve, men hvordan vil eventuell betaling av slikt fungere? ikke kjøpt ting via slike nettsider utenom bil vel og merke. Lenke til kommentar
stein_m- Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Du kan prøve her, er en del musikk interresserte der. http://www.hifisentralen.no/forum/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå