Gå til innhold

HK med grafikk


shyguy77

Anbefalte innlegg

I morgen håper jeg at jeg får min nye innmat til pc'en min. Så jeg prøver å få svar på spørsmål jeg lurer på før problemene oppstår.

På dette hovedkortet så er det innebygd grafikk, men jeg har et grafikk kort fra før som jeg har tenkt å bruke. Skal jeg bare koble skjermkortet til agp-sloten og koble skjermen til skjermkortet når jeg starter maskina første gang, eller skal jeg koble den til hovedkortet? Og det grafikk kortet som er integrert i HK'et, stjeler det av det konvensjonelle minnet?

 

Et annet spørsmål, burde jeg ta en format c: på systemdisken før jeg setter den inn i det nye systemet?

 

Takker til dere guruene som gidder svare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare koble begge sk-ene til og se om du får bilde på en av de. Gå inn i bios og disable det integrerte sk.

 

angående hd: mulig det kan være lurt å instalere os på nytt om du har nytt hk og cpu...men bare test å se om det virker.

 

Var ikke helt sikker på spørsmålet ditt jeg men...

Hva er det som er nytt?

Lenke til kommentar
Nytt hovedkort, cpu og ram.

 

Hvor i bios kobler en ut integrert kort?

 

Hva hovedkort, cpu og ram? Siden vi ikke vet hva kort det er snakk om kan vi heller ikke svare på hvor en kobler ut et integrert skjermkort. Men med litt sunn fornuft, en tanke logikk, og ellers et årvåkent syn skal det ikke være verdens største problem å lokalisere dette i bios.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...