MrAvionics Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Vurderer å kjøpe to av denne: http://www.jysk.no/120/122/3620023/a/catalog En til skolen og en hjemme. Hva mener dere ? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg har Mark og er veldig fornøyd. Har ikke prøvd Timo. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Ser fin ut den, men er litt høyere pris også Timo koster 799,- danske i den danske shoppen til jysk Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jepp, men da kan du i alle fall få en liten idé om kvaliteten på stolene til Jysk. Best er jo selvsagt om du drar i butikken og sjekker Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg synes den var ganske god å sitte i, men vet ikke hvor lenge den holder Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har hatt min i et år og er ikke noen hentydning til stor slitasje bortsett fra litt på ryggen pga. jeg hele tiden gnisser den mot en bokhylle fordi det er litt trangt her jeg sitter Knirker ikke noe mer enn når jeg fikk den og skinnet er ikke noe slitt selv om jeg har sittet veldig mye i den Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Har kontorstol fra jysk som er 1,5 år gammel og den finnes det knapt trykk igjen i sylinderen. Etter ei stund så sitter jeg nesten på gulvet. Ser at den modellen har gått ut så har ingen link. Hadde akkurat tenkt til å lage en egen tråd da jeg er på utkikk etter en ny kontorstol, ikke fra jysk. http://skeidar.no/skeidar.portal;jsessionid=dBlLPknGMJ580QQHJJS7FGkDQxyD1n3KHwx8sqm6cCkFH5YZ12N6!-2111726483?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=1&portlet_Varekatalog_2product_id=46829&_pageLabel=page_varekatalog Tenkte på den der, noen som har erfaring. Mener ikke å kapre tråden din, men siden det alt blir snakket om samme teamet her så Lenke til kommentar
MalinSolberg Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jag har inte så bra erfarenheter med möbler från Jysk. Jag tycker att de blir snabbt slitna :-( Om du vill ha något bestående kvalitet, rekommenderar jag att titta på den här sidan. De har ett stort utbud och levererar normalt till professionella kontorsmiljöer, så det är alla grejer! http://www.altistore.no/ Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Anbefaler Patrik fra Ikea. Hadde en Jyskstol en gang, og den knakk i ryggen... Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Tråden er forøvrig nesten to år gammel Malin.... Endret 11. november 2013 av Tormedspikeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå