Bakkenmannj Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei! Har tenkt på å kjøpe meg fotballsko, igjen! Har sett på en del nettsider og fant frem til Kitbag. Der har de endel billige fotballsko, men lurte på om det er ekte vare? Skoene er mye billigere på denne nettsiden enn på andre sider, så hadde vært greit med tilbakemeldinger om hvordan skoene er, om det er ekte kvalitet Noen som har bestilt derfra og som kan si noe om kvaliteten? Takk for tilbakemeldinger ! Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Såvidt ser hvertfall alle fotballskjortene jeg har bestilt derfra ut som 100% ekte vare. Ganske brukt nettsted blandt supportere i England også. Dog du må huske på at det er toll+mva når du kjøper derfra. Lenke til kommentar
Bakkenmannj Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Hei! Takk for svar Hvor mye i toll tror du det blir? Hvis jeg bestiller fotballsko for rundt 1000,-? Har sett på adiPURE og Adidas AdiPower Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 http://www.just-keepers.com/ har også fotballsko, og du kan få de med ditt navn på. Har bestilt derfra flere ganger og har aldri hatt noen problemer. Prisforskjellen er stor, så verdt å sjekke flere steder. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Kitbag.com og Prodirectsoccer.com er di 2 desidert største fotballskoleverandørene i england. Så JA, skoene du eventuelt kjøper derfra er ekte, sammen med draktene Bestiller du noe for 1000 kr skal du i realiteten få 25% toll + mva. Roughly 1300-1400 kr. Lenke til kommentar
daLuz13 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kjøpte nettom Nike Tiempo Legend Elite II fra Kitbag. Fikk brodert inn navnet mitt gratis! Det tok 10 dager fra jeg bestilte skoene til de var på nærmeste postkontor. KITBAG ER TOPP Lenke til kommentar
TheWaterboy Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kitbag.com og Prodirectsoccer.com er di 2 desidert største fotballskoleverandørene i england. Så JA, skoene du eventuelt kjøper derfra er ekte, sammen med draktene Bestiller du noe for 1000 kr skal du i realiteten få 25% toll + mva. Roughly 1300-1400 kr. Alle fotballsko har 0 kr i toll, men 25% mva. Det vil selvfølgelig da si at, 1000 kr i fotballsko på nettet, koster 1250kr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå