Gå til innhold

PS3 Spiller ikke Bluray

drift_boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er Ps3'en din?

Om det er en Fat og den fortsatt leser Dvd plater så er det stor sannsynlighet for at det er Blu-ray leseren din som har tatt kvelden og jeg antar at snart så vil Dvd leseren også dø ut etter hvert, det skjedde i alle fall til meg på en 4 år gammel ps3.

Lenke til kommentar

Hvor gammel er Ps3'en din?

Om det er en Fat og den fortsatt leser Dvd plater så er det stor sannsynlighet for at det er Blu-ray leseren din som har tatt kvelden og jeg antar at snart så vil Dvd leseren også dø ut etter hvert, det skjedde i alle fall til meg på en 4 år gammel ps3.

Det er fat ja , men dette skjedde etter jeg åpner den for å fjerne støvet , gjorde ikke en dritt med DVD romen , den satt i ro sånn som det var før. Litt rart det skjer med en gang etter jeg satt alt sammen igjen og testet

Lenke til kommentar

Litt rart det skjer med en gang etter jeg satt alt sammen igjen og testet

Siden du har åpnet den så taper du ingenting på å åpne den igjen og dobbeltsjekke at alt sitter som det skal, du kan jo ha gjort noe feil.

gjorde det for 5 min siden , men jeg tror rett og slett blu ray dioden er gåen. Kanskje litt dårlig timing for den til å ryke da men jaja det skjer.

Når spiller den ikke av noe som helst av blu ray og gir meg error

Lenke til kommentar

Har du f.eks. prøvd å spille av en vanlig CD-plate? Det er ikke uvanlig at blu-ray-dioden tar kvelden. Har lest at en indikasjon på en leser som holder på å ryke er en tikkende lyd. Denne lyden hadde jeg selv på min egen 60GB i et par år før leseren tok totalt kveld. Da forsvant lyden også helt. Vanlige DVD-plater og CD-plater fungerte fint, dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...