smort1 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Molde i ettermiddag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Molde er en vakker by- fint bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Molde er en vakker by- fint bilde Takker ethomassen! Ja, og så har vi storslåtte omgivelser også.... Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Flott stemning s rapport fra Molde Svein, ikke mye liv på kaia når hurtigruta er ute og seiler. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Flott stemning s rapport fra Molde Svein, ikke mye liv på kaia når hurtigruta er ute og seiler. Takker Håkon! Ikke mye liv der nei, men litt rart at det er flere bilder der hvor det ikke er lov å kjøre.... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Vakkert lys du har foreviget her. God komp i mine øyne, samt et meget bra teknisk opptak. Flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Vakkert lys du har foreviget her. God komp i mine øyne, samt et meget bra teknisk opptak. Flott! Takker Morten! Kjekt du likte dette. Funker bra denne lille olympusen med kit-objektivet... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vakkert lys du har foreviget her. God komp i mine øyne, samt et meget bra teknisk opptak. Flott! Takker Morten! Kjekt du likte dette. Funker bra denne lille olympusen med kit-objektivet... Imponerende bra kvalitet Svein Magne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg