Neypalm Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Heisann. Jeg har et ASUS A7V266-E, og har også Windows XP inne. Problemet mitt er det at hver gang jeg velger Shut Down, så Rebooter maskinen bare.. Det er umulig å få til en Shut Down med den. Er det noen som har vært borti det samme med enten hovedkortet, XP, eller begge to? Det er ihvertfall grusomt irriterende. På forhånd takk. Neypalm. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 PLiZ! Folkens! Svar!!! Jeg har AsusA7V266-E selv med en AMD XP prosessor. Har ikke montert det enda, siden det var feil med kortet.Får nytt snart... skal bruke XP.... Hjelp? Lenke til kommentar
phudge Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Heisann. Jeg har Asus a7v266-e® og AMD XP 1900. Funker helt fin med shutdown her. Lenke til kommentar
Sufrati Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 hmmmm.. jeg har opplevd det samme med min gamle data... årsaken da var at det var noe galt med en kernel fil! jeg tok å installerte xp på nytt så funka det. så det vil si at en av de viktige filene var skada eller defekte. Lenke til kommentar
runeh Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Hei Prøv å disable "Restart on systen failure" (System/advanced/startup and recovery) Mulig du får en BSOD når du skrur av maskinen, hadde samme problem med min, annet hovedkort da men.. Det som skjer er at du får en feil når XP skal avslutte, men istedenfor å vise feilen, rebooter maskinen pga, denne settingen.. Problemet blir ikke borte med å disable dette, men du finner kanskje ut hva det er for noe. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Jada, dette har jeg vært borti, det skjedde med meg også. Jeg gikk inn i kontrollpanelet --> poweroptions --> APM, fjernet taggen. Men jeg får ikke maskinen til å slå seg av selv når jeg bestiller shutdown, jeg må slå den av selv når "safe to turn off computer" plakaten kommer opp. Dette virket fint under win98, men under w2k og xp funker det ikke. Noen som vet hvorfor?? [ Denne Melding var redigert av: ludolf på 2002-02-09 23:59 ] Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q311806 Lenke til kommentar
Neypalm Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Spanks covah :] Det funket fett. Uninstallerte Easy CD Creator 5.0, og fjernet den ene registry key'en jeg hadde av de som sto på lista, og vips - Shutdown successful. Neypalm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå