spamex Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei Jeg er på jakt etter nytt singelplayer/rpg spill å spille. Har spilt Oblivion, Skyrim, Fallout New Vegas og litt Fallout 3. Likte Fallout New Vegas bedre enn Fallout 3, men TES serien er bedre. Vil helst ha RPG spill, men litt åpne singelplayer spill går fint. -WilliamMJ Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 takker for att du leter etter dette william tenker litt på det samme, Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 2 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kommer an på hvor langt tilbake du er villig til å gå. The Witcher og Baldurs Gate serien, Planescape: Torment er verdt å få med seg, selv om de blir litt andre typer rpg'er enn de som er nevnt i første innlegget. 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vil helst ha RPG spill, men litt åpne singelplayer spill går fint. -WilliamMJ Jeg forstår ikke helt... hva mener DU med rpg spill? RPG og singleplayer er ikke 2 ekskluderende ord... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 The witcher 1 og 2 uten tvil. Ellers ville jeg ha sjekket portal selv om det ikke er et rpg. 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 En klassiker er Gothic 2 og Gothic 2 Night of the Raven. 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Kan også nevne desus ex human revolution. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Tusen takk for svar Skal sjekke ut The Witcher 1 og 2. Det jeg mente med RPG spill så var det mest sånn at det er som The Elder Scroll serien. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Da er gothic og risen noe for det, kan også vurdere 2 worlds 2 Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er absolutt med på gothic og risen. Da kanskje spesielt gothic 2 med addon. En absolutt perle innen RPG 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Gothic 2 + Night of the Raven er min desiderte favoritt. Risen er også enormt bra men slutten er helt fantastisk jalla. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Skal selv teste Kingdoms og Amalur når det kommer ut om en ukes tid. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Skal prøve Risen og Gothic 2 Takk for tipsa. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Kan anbefale Divinity 2: The Dragon Knight Saga. Tror det finnes en demo til det, uten at jeg skal si det helt sikkert. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Tusen takk for svar Skal sjekke ut The Witcher 1 og 2. Det jeg mente med RPG spill så var det mest sånn at det er som The Elder Scroll serien. elderscrolls er singleplayer det og dog -_- Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Tusen takk for svar Skal sjekke ut The Witcher 1 og 2. Det jeg mente med RPG spill så var det mest sånn at det er som The Elder Scroll serien. elderscrolls er singleplayer det og dog -_- Ja, men mente at det ikke måtte være RPG. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 det er nesten kriminelt at ingen har nevnt Dragon Age: origins. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 det er nesten kriminelt at ingen har nevnt Dragon Age: origins. Ligner på ingen måte på Elder Scrolls og Fallout @TS: Du ønsker deg et åpent spill der du kan gjøre hva du vil? Spill/Serier du kan kikke på: STALKER Saint's Row Grand Theft Auto Mount and Blade Batman: Arkham City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå