Hugol Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei. Lurte på om noen her har hatt god erfaring med krykker. Skulle gjerne visst hvordan jeg kunne gjord de mer behagelig. Håndleddet er helt rødt og det kjennes ut som at tommelen snart skal falle av. Tips? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hva med å ''padde'' med noe skumgummi? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Finnes krykker i alle former og fasonger, også med myke håndtak. Se f. eks her. Hvis ikke det er aktuelt å kjøpe noen ny så kan det være en idé å sette på noe mykt noe som skumgummi som BuffyAnneSummers nevner, eller bruke hansker. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Søkte litt, fant dette: http://www.apotek1.no/produkter/tigergrep-mykere-haandtak-til-krykker-2stk-976555p Ellers hadde jeg sett innom medicus plesner om de har noe du kan tre over, selv om det kan bli litt dyrt der. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Har allerede satt på skumgummi. Synes ikke det gir en mye bedre effekt, men ja det funker bedre. Likevel er det det å belaste 80 kg, som dreper håndleddet mitt. Skulle så gjerne ha likt å gått meg en tur på 20-30 min men klarer ikke mer en 10 før håndleddet er helt ødelagt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hva med å vurdere sånne her? http://www.apotek1.no/_Bilder/bilder-til-behov-og-artikkelsider/skjelett-muskler-ledd/krykker_xfx.jpg Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da en venn avmeg ampurterte brukte han sykkelhansker avogtil Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Støttebandasje på handleddene og kanskje du skal ta en prat med en ergoterapeut eller fysioterapeut. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Når jeg skadet beinet så hadde jeg det samme problemet men jeg skaffet meg noen andre krykker med noe gummi lignende i håndtaket. De var mye, mye mer behagelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå