Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Har problemer med installasjon a Windows 7

Anbefalte innlegg

Hei,

har en PC her som IKKE tar imot AHCI-driver, samme F* hva jeg gjør. Begynner å bli ganske irritert. Har byttet HK, prøvd diskene i en annen PC, andre RAM brikker, annet/ingen skjermkort(har integrert).

Noen som kan hjelpe? Windows sier bare att den ikke finner noen enheter med en driveren.

MSI Z68A-GD65 B3

Intel i5-2500k

Corsair Vengeance 8gb (2*4GB)

Zotac GTX580

Corsair Force GT 60GB

Seagate 500GB

Corsair TX650WM

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet ser ut til å være din win7 lagde USB stick.

Husk også å kople fra 500GB hdd , ellers får du sannsynligvis problemer med plasseringen av system/boot partisjon.

Du ønsker å ha hele installasjonen på SSD'n .

Gjør installasjon test om igjen - denne gangen ekte win7 media på DVD.

Lenke til kommentar

Akkurat samme feilen fikk jeg oxo på min splitter nye multicom laptop når jeg skulle installere Windows 7 fra en USB minnepenn... Løste det ved hjelp av denne linken

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/a-required-cddvd-device-driver-is-missing-usb/61eda679-66cc-4512-b175-d02871394461

Når jeg fikk den meldinga om at en enhetsdriver mangler dro jeg ut USB minnepennen, lukket vinduene helt til Install now vinduet og puttet minnepennen i en annen USB port, da kjørte Windows 7 videre med instalasjonsprogrammet

Lenke til kommentar

Akkurat samme feilen fikk jeg oxo på min splitter nye multicom laptop når jeg skulle installere Windows 7 fra en USB minnepenn... Løste det ved hjelp av denne linken

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-hardware/a-required-cddvd-device-driver-is-missing-usb/61eda679-66cc-4512-b175-d02871394461

Når jeg fikk den meldinga om at en enhetsdriver mangler dro jeg ut USB minnepennen, lukket vinduene helt til Install now vinduet og puttet minnepennen i en annen USB port, da kjørte Windows 7 videre med instalasjonsprogrammet

Takk for svar, det virket utmerket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...