theaab Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Jeg har et lite soverom som er omtrent 4 x 2,5 m, lengde-bredde. I høyre hjørne når man går inn døren er det en liten "innhuk" eller "krok", skjønner dere tegninga? på 120x67 - som opprinnelig var tenkt til plass til klesskap. Der står klesskapet mitt nå, men det er for lite. Jeg vil ha et walk-in closet, noe som kanskje er litt vel optimistisk med tanke på størrelsen på soverommet. Men så kom jeg over dette, og ble veldig inspirert - kanskje det er mulig likevel? Det er utrolig smart det med å ta to slike skap-system, for jeg trenger jo oppbevaringsplass også. Det jeg er ute etter, er bilder av andre små rom der noe lignende er blitt gjort, og om dere har tanker og innspill så kom gjerne med det Endret 24. januar 2012 av theaab Lenke til kommentar
AuroraG Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Rommet er ikke så stort men det er fult mulig med "walk-in" garderobe. Men hadde det ikke vært bedre med en skyvedørsgarderobe istedenfor? Vanlige garderobeskap har det med å ta større plass enn de egentlig ser ut til pga at man trenger plassen til å åpne dørene, men dette trenger man ikke å tenke på når man har skyvedører.. Lenke til kommentar
theaab Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Rommet er ikke så stort men det er fult mulig med "walk-in" garderobe. Men hadde det ikke vært bedre med en skyvedørsgarderobe istedenfor? Vanlige garderobeskap har det med å ta større plass enn de egentlig ser ut til pga at man trenger plassen til å åpne dørene, men dette trenger man ikke å tenke på når man har skyvedører.. Jo, er nettopp skyvedører jeg vil ha Eventuelt bare forheng liksom, så man ikke føler at man møter på en vegg når man kommer inn i rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå