Gå til innhold

Er du en anti-europeer?

Wyrd

23 stemmer

1. 1. Velg det som ligger nærmest dine holdninger.

• ALLE folkeslag har rett til å eksistere som egen gruppe. Hvite europeiske etnisiteter også. Alle folkeslag har rett til å forme egne samfunn hvor de kan opprettholde eget kulturelt fellesskap og egen identitet. Dette skal ikke forsøkes å brytes ned.
    • Noen folkeslag har rett til å eksistere, men ikke de hvite europeiske - sistnevnte blir nemlig automatisk onde nazister som vil drepe 6 000 000 av et-eller-annet folkeslag om de ikke holdes på plass, skoleres og bindes!
    • INGEN folkeslag har rett til å eksistere som gruppe, bare som individ. La alle disse konstruksjonene forsvinne! De står bare i veien for det globale massesamfunnet og alle fantastiske muligheter for Mennesket - TV, plastisk kirurgi, moteidentitet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det er i grunn en del av det samme problemet dette med bombingen av Libya og Afghanistan slik jeg ser det og det er at folket ikke har fått sagt hva de mener i saken.. på samme viset som med innvandringen.

Om man hadde hatt avstemning så er jeg helt sikker på at det norske folk hadde sagt klart og tydelig nei.

Menmen, det kan fortsatt ikke feies under teppet av majoriteten av innsatte i norske fengsler er innvandrere, at innvandrere er overrepresentert på voldtektsstatistikken og lignende. Med det sagt så forventer jeg nå at en indotrinert pk-nisse vil henvise til mørketall eller noe tilsvarende mumbo jumbo.

Lenke til kommentar

Så du vil altså frata meg retten til å komme med argumenter du tror du vil være uenig i? Er ikke dette diskusjon.no?

majoriteten av innsatte i norske fengsler er innvandrere

Dette er jo forresten bare sprøyt. Det begynner å lukte troll av deg.

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn:

Med det sagt så forventer jeg nå at en indotrinert pk-nisse vil henvise til mørketall eller noe tilsvarende mumbo jumbo.

EDIT: Uthevingen tvang seg fram da opphavsmannen plutselig bare ville stå for halve utsagnet.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Kjør lønns- og intektsstatistikk på menneskene i fengsel, og deres utdannelse og foreldres økonomi og utdannelse -- GO!

...

Oisann.

Korellasjonen er perfekt med statistikken for fargede i fengsel, hvor etniske nordmenn i fengsel med lavere utdannelse og foreldre med dårlig økonomi er overrepresentert!

Betyr det kanskje at mennesker uten de samme mulighetene som normale nordmenn, mennesker med en annen kultur (enn middelklassekulturen), oftere tyr til kriminalitet uavhengig av etnisitet?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du må nesten slenge frem noe statistikk på bordet. Du kan ikke alvorlig talt komme med en påstand og så skal ha meg til å bekrefte din påstand for deg.

Joda, fattigdom kan ha mye å si det.. men hva foreslår du? At vi gir innvandrere enda flere fordeler på bekostning av etniske nordmenn enn de allerede har?

Jeg synes ikke vi kan unnskylde voldtektsbølgen med fattigdom.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Isbilen skrev:

Nei, jeg mener ikke at noe "folkeslag" har "rett til eksistens" i forstanden "beskyttelse". Da snakker jeg ikke om beskyttelse mot den typen utslettelse vi så under andre verdenskrig eller de nylige Balkan-konfliktene, men beskyttelse mot endring. Det er helt naturlig at alt flyter over i hverandre, både gener og kultur. Skulle man beskyttet et folkeslag måtte man gjort det om til en museumsgjenstand, frosset det og forlangt at det forble på samme måte i all fremtid. Folkeslag har derimot rett til å endre seg, og til å påvirke andre folkeslag.

FNs erklærng om urfolks rettigheter sier:

Artikkel 8

1. Urfolk og individer tilhørende urfolk har rett til ikke å bli utsatt for tvangsassimilering eller å få ødelagt sin kultur.

2. Statene skal sikre effektive ordninger for å forhindre og avhjelpe:

a) enhver handling som har som mål å frata dem deres integritet som eget folk eller deres kulturelle verdier eller etniske identitet, eller handling som har slik virkning,

b) enhver handling som har som mål å frata dem deres landområder, territorier eller ressurser, eller handling som har slik virkning,

c) enhver form for tvangsforflytning av befolkningen som har som mål på noe vis å krenke eller undergrave deres rettigheter, eller som har slik virkning,

d) enhver form for tvangsassimilering eller tvangsintegrering,

e) enhver form for propaganda som har som mål å fremme eller oppfordre til rasediskriminering eller etnisk diskriminering av dem.

Er FN også nazistersomvildrepeseksmillionerjøder og primitive stammeidealister? Kan ikke noen av dere forklare dem om monokulturens illusjoner og de naturlige følgene av å leve i et sivilisert samfunn? Hva om du skriver et brev og forklarer dem at de kjemper mot tyngekraften.

Alle folkegrupper har rett til å eksistere. Hvite også.

Endret av Whiterabbit
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vinningskriminalitet kan forklares med fattigdom, men de fleste vinningskriminelle i Norge er østeuropeere. Voldtekt har etter min oppfatning ingenting å gjøre med økonomi men med kulturelle holdninger til sex og kjønn. Enkelte kulturer har en lavere terskel for voldtekt i gitte situasjoner hvor kvinnen krysser en høyst subjektiv grense som enten betyr at hun samtykker til sex eller legger opp til det i en slik grad at voldtektsmennene knapt kan lastes. Det var f.eks. en sak med en norsk kvinne som ble med tre ikke-vestlige asylsøkere (husker ikke opprinnelse) tilbake til mottaket deres på et enerom, hvor hun ble voldtatt. I deres hoder hadde hun allerede samtykket til sex da hun sa ja til å bli med, for i deres kultur ville det være utenkelig at en kvinne sa ja til noe sånt uten at sex lå i kortene. Enkelte av disse mennene kommer fra kulturer som er så kjønnssegregerte at bare det at en kvinne går alene langs gaten på nattestid utgjør en invitasjon.

Slik jeg ser det er det nærmest uunngåelig at voldtektsstatistikken ser ut som den gjør når man blander seksualkulturer som kolliderer så til de grader. Det gjelder ikke bare sex men flere aspekter av samfunnet og jeg tenker det ville vært mest pragmatisk å filtrere innvandringen på grunnlag av visse grupper som har vist seg å harmonere med den lokale kulturen og ikke. Man ser f.eks. at vietnameserne lykkes godt men at somalierne sliter med å tilpasse seg, og slike erfaringer kunne man brukt for å filtrere innvandringen på den måten som bidrar til et best fungerende samfunn. Det virker irrasjonelt å tillate ytterligere innnvandring fra grupper som har vist seg som problematiske.

Jeg mener det finnes flere ting av betydning, flere ting som er verdt å sloss for, en individuell "lykke" og nytelse.

Der ligger nok vår grunnleggende uenighet. Jeg ser ingen verdi i noen nasjon eller kultur så lenge jeg ikke selv er lykkelig den korte stunden jeg lever her. Jeg vokste opp i et område med 99% etniske nordmenn men for meg ble monokulturen bare kvelende; jeg er avhengig av mangfoldet og valgmulighetene i Oslo for å være lykkelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så Wyrd mener altså at vi bevisst begår folkemord mot eget folk?

Hvem er det som har rett til å bestemme hvordan et folk skal være? "Det Norske folk" er ikke et statisk begrep - det er under utvikling hele tiden, og folk har en rett til å gjøre akkurat hva det vil (så lenge det er lovlig). Så om din urnorske nabo uten et fnugg av utenlansk blod i slekta plutselig velger å gifte seg med en somalier og høre på hip-hop og RNB så har han/hun FULLSTENDIG lov til det.

Det Norske folk vil ha seg frabedt overformynderi fra Wyrd og likesinnede.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Mange sier at vi har dette raseproblemet. De sier at dette raseproblemet bare vil bli løst om folk fra den tredje verden strømmer inn i alle europeiskættede land, og BARE europeiskættede land.

Hvor finner du disse personene?

youtube barbra spectre.. får ikke lov til å poste den her for det er en del av "den store jødekonspirasjonen" som moderatorer kaller det.

Det Norske folk vil ha seg frabedt overformynderi fra Wyrd og likesinnede.

Så du vet hva majoriteten av det norske folk ønsker og du er en talsmann for disse?

:roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så du vet hva majoriteten av det norske folk ønsker og du er en talsmann for disse?

:roll:

Vi har disse greiene kalt valg skjønner du. Det er gjerne på høsten og krasjer ofte med starten av rypejakta. Greia er at folk kan stemme på andre folk som skal representere dem i en såkalt nasjonalforsamling.

Sist jeg sjekka fikk ikke Hvitt Folkeparti, Paranoid Panzerpatrulje, Alt Var MYE Bedre Under Krigen-partiet, eller Partiet For De Som Mener Jødene Har Skylda For Alt Som Er Vondt Og Vanskelig, fått særlig mange stemmer.

Derfor kan vi med sikkerhet si at det norske folk ikke ønsker seg hverken full stans i all innvandring, rasehygieniske lover eller annen rasebasert politikk. Men de er vel hjernevaska av illuminatijødene hele gjengen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Her er du tilbake med den infantile mobbingen din ja.

På tide at kulene dine detter ned i pungen nå salvo eller hva?

Innvandringen var påtvingt fra dag en og har ikke noe med "demokrati og åpenhet herpderp" å gjøre og har defor ikke noe med såkalte "frie valg" å gjøre.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Wyrd, jeg har ikke hatt tid til å gi deg et lengre svar. Det blir også vanskelig når du fremsetter såpass mange stråmenn og når vi er grunnleggende uenige om premisset, nemlig at hvite europeere er i fare for å bli utryddet, utsatt for folkemord, e.l.

Det er en påstand som jeg finner såpass absurd at det blir vanskelig å diskutere basert på at det er et gyldig premiss. Kanskje en tråd med tittelen "Er hvite europeere utryddingstruet", eller "Foregår det et folkemord på hvite europeere" kunne vært en idé før man går videre med en diskusjon basert på det som et sentralt premiss.

Lenke til kommentar

Innvandringen var påtvingt fra dag en og har ikke noe med "demokrati og åpenhet herpderp" å gjøre og har defor ikke noe med såkalte "frie valg" å gjøre.

Hvordan er den påtvunget? Og når var dag én? 1814?

Hvis flertallet av det norske folk seriøst mente de var utsatt for folkemord, tror du ikke de hadde valgt en annen sammensetning av representanter til Stortinget?

Her er du tilbake med den infantile mobbingen din ja.
Den dagen du slutter å beskylde en hel folkegruppe for alt vondt og vanskelig, uten å kunne dokumentere en tøddel av det, lover jeg å slutte med å poste innlegg som demonstrerer at påstandene dine ikke har rot i virkeligheten. Ok? Endret av Salvo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...