Gå til innhold

Er du en anti-europeer?

Wyrd

23 stemmer

1. 1. Velg det som ligger nærmest dine holdninger.

• ALLE folkeslag har rett til å eksistere som egen gruppe. Hvite europeiske etnisiteter også. Alle folkeslag har rett til å forme egne samfunn hvor de kan opprettholde eget kulturelt fellesskap og egen identitet. Dette skal ikke forsøkes å brytes ned.
    • Noen folkeslag har rett til å eksistere, men ikke de hvite europeiske - sistnevnte blir nemlig automatisk onde nazister som vil drepe 6 000 000 av et-eller-annet folkeslag om de ikke holdes på plass, skoleres og bindes!
    • INGEN folkeslag har rett til å eksistere som gruppe, bare som individ. La alle disse konstruksjonene forsvinne! De står bare i veien for det globale massesamfunnet og alle fantastiske muligheter for Mennesket - TV, plastisk kirurgi, moteidentitet

Anbefalte innlegg

Velge en? Er det slik du mener:

I mellomtiden er Somalia en monokultur. Hvor vil du heller bo, Malmø eller Mogadishu?

Alt er ikke svart/hvitt.

*Kremt.* Er det ikke du som syns det er så flott å importere deler av Somalia til Norden?

Og vil du at jeg skal svare på dette som en semantisk eller en innvandringskritisk utfordring? Hvis du ikke ser forskjellen velger jeg å ignorere deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mellomtiden er Somalia en monokultur. Hvor vil du heller bo, Malmø eller Mogadishu?

Alt er ikke svart/hvitt.

*Kremt.* Er det ikke du som syns det er så flott å importere deler av Somalia til Norden?

Og vil du at jeg skal svare på dette som en semantisk eller en innvandringskritisk utfordring? Hvis du ikke ser forskjellen velger jeg å ignorere deg.

Du svarer da bare slik det passer deg uansett?

Kan du forresten forklare hvorfor du mener at de europeiske folkene ikke eksisterer?

Er det en annen måte å si at vi ikke har rett til å eksistere?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor blir DU tvangsintegrert?

Du har ikke gitt et eneste gyldig eksempel på pågående tvangsintegrering, assimilering eller folkemord.

Det er ingen som bedriver tvangsassimilering av etniske nordmenn ("hvite"). Hvis du mener dette foregår så får du bevise det.

Ah, jeg skjønner.

Det finnes ingen slik "tvangsintegrering", du har misforstått.

Selvsagt skal alle "tvangsintegreres" inn i flerkulturen, som du kaller det.

De sier de er mot rasisme. Egentlig er de bare mot hvite.

Antirasist er bare et kodeord for anti hvit.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du har ikke gitt et eneste gyldig eksempel på pågående tvangsintegrering, assimilering eller folkemord.

Det er ingen som bedriver tvangsassimilering av etniske nordmenn ("hvite"). Hvis du mener dette foregår så får du bevise det.

Ah, jeg skjønner.

Hittils er det bare en som har våget å åpent velge alternativet i avstemningen som sier at alle bortsett fra europeere har rett til å eksistere som folkeslag, men de andre røper seg hele tiden, på mer eller mindre tydelige måter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alt er ikke svart/hvitt.

Kan du forresten forklare hvorfor du mener at de europeiske folkene ikke eksisterer?

Jeg velger nå å ignorere deg. Du vet åpenbart ikke hva du prater om, og du byttet nettopp ut "de hvite folkeslag" med "de europeiske folk". Hvis du har lyst til å diskutere med din egen fantasi trenger du ikke en nettside, bare litt LSD og et speil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alt er ikke svart/hvitt.

Jeg velger nå å ignorere deg. Du vet åpenbart ikke hva du prater om, og du byttet nettopp ut "de hvite folkeslag" med "de europeiske folk". Hvis du har lyst til å diskutere med din egen fantasi trenger du ikke en nettside, bare litt LSD og et speil.

Hva tror du vi mener når vi snakker om hvite mennesker, da, om ikke de europeiskættede folkegruppene?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ah, jeg skjønner.

For noe sprøyt. Vet du, jeg ignorerer deg også: Når du kommer med "argumenter" som ikke bare mangler innhold og oppbacking, men høres ut som om de er skrevet av en standupkomiker, så mister jeg jævlig fort interessen. Jeg er nemlig interessert i SAKEN vi diskuterer; ikke å høres kul ut foran mine 14 år gamle blogglesere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De to "ledende debattørene" som er både en fantastisk løgn og et ikke-eksisterende ord, består av en person som enten ikke vet hva semantikk er, eller skjønte spørsmålet han selv skrev, og et geni som bruker argumenter som er plukket rett fra nazisider ved siden av 88, 13 words og HH-symboler.

Så hvis dere tror at jeg er "redd" for dere får dere heller bare danse. Sannheten er at dere ikke lenger er relevante i debatten, og debatten derfor er død. Finn et nytt debattpunkt, og vi kan fortsette.

• Liker 2
Lenke til kommentar

shout_dark.jpg

I think shouting that racism doesn't exist is much more common and more effective than shouting that all things are racist when they are not. Interesting how strongly some react when they get just a tiny taste of what it is like to have a minority skin color every day.

Lenke til kommentar

De to "ledende debattørene" som er både en fantastisk løgn og et ikke-eksisterende ord,

"Debattør" er faktisk et eksisterende ord, men tydeligvis ikke brukt noe særlig i Norge (dette ordet må ha sneket seg inn fra dansklesingen min). La meg beklage dette og rette opp feilen til "debattant", siden det plager deg.

Hva er det som er en "fantastisk løgn"? At du sa du skulle ignorere de to mest aktive debattantene på vår side i denne tråden?

består av en person som enten ikke vet hva semantikk er, eller skjønte spørsmålet han selv skrev, og et geni som bruker argumenter som er plukket rett fra nazisider ved siden av 88, 13 words og HH-symboler.

Om man holder på å tape en debatt, så er det "lurt" å ta i bruk Reductio ad Hitlerum-metoden.

Mener du at det er "nazistisk" å hevde at alle folkeslag (inkludert sitt eget) har en rett til å eksistere som egen gruppe? I så fall, er dette grunnen til at nazismen er så fæl?

Er ikke den mest utbredte oppfatningen om "nazistene" at disse var nettopp for folkemord?

Dine utsagn henger virkelig ikke på greip.

Så hvis dere tror at jeg er "redd" for dere får dere heller bare danse. Sannheten er at dere ikke lenger er relevante i debatten, og debatten derfor er død. Finn et nytt debattpunkt, og vi kan fortsette.

Finn et nytt debattpunkt sjøl. Dine innlegg hittils i tråden har ikke akkurat vært imponerende - en del av dem har ikke engang vært relevante i forhold til trådens tema.

Det samme gjelder disse brukerne som kommer drassende med lange innlegg om genetikk, når trådens tema er prinsippet om alle folkeslags rett til eksistens.

Når man da responderer med lange innlegg om hvor positivt det er med raseblanding, kan ikke dette tolkes på annen måte enn at man er prinsipielt imot denne retten.

Da er man i prinsippet for folkemord - i betydningen oppløsning og dekonstruering av et folkefellesskap.

Are you losing the debate? Should anti-racist! KOM MED ET FØKKINGS ARGUMENT ELLER GÅ OG LEGG DERE!

Hvor er argumentene dine? Overså jeg noen? Da bør du sitere dem på nytt så jeg kan besvare det jeg har oversett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Hvis "hvit" er et ubetydelig ord, hvorfor må skolene i Oslo øst sette alle hvite i samme klasse?

I så fall driver skolene i Oslo øst med segregering, og oppfører seg like latterlig som om vi skulle skilt klasser mellom blondiner, rødhårede og brunetter. Er det ikke det du kjemper for hele tiden? Segregering mellom mennesker? Jeg håper du også kan komme med linker som viser til at dette er vanlig praksis i Oslo.

Igjen, stråmann. To ulike mennesker kan godt få barn sammen, og de kan bo i en flerkultur. Det gir dem ikke rett til å nekte en folkegruppe å eksistere på egne premisser.

Hvem har gjort det? Er det noen som tvinger noen til det? Du kan for all del bo på bygda og hamstre dine hatske idiologier med vigrid-vennene dine så mye du vil bare du ikke bryter norges lover. Det gjelder også alle mennesker med like ekstreme holdninger som deg.

Et lignende eksempel kunne vi se i dag da han islamske ekstremfundamentalist idioten som har laget trusselvideoer mot Norge blitt fengslet av PST.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/artikkel.php?artid=10077432

Feil. Denne debatten handler ikke om fritt partnervalg, den handler om retten til å eksistere som gruppe. Medlemskap kan være frivillig og dermed også partnervalg som du er så opptatt av.

At jeg forsøker å skape segregering er et problem fordi det gir hvite et alternativ til den altbestemmende flerkulturen. Er det et problem for dere anti hvite at norske politikere godtar og jobber for egne samfunn for andre etniske grupper?

Og hvem sier at du ikke har rett til å eksistere? Begynner å bli lei av å høre på din rablende xenofobiske paranoia. For all del du kan godt skape din lille private Jonestown, og leve som du vil i likhet med titalls ekstreme kristne bedehus spredt over hele vestlandet. Dette er hva flerkultur er. Ulike mennesker får leve etter sine interesser uten at å bli assimilisert med tvang. Det er kun du her inne som ønsker å ta vekk mennesker sin rett til å leve i frihet.

Endret av Myagos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hvis "hvit" er et ubetydelig ord, hvorfor må skolene i Oslo øst sette alle hvite i samme klasse?

I så fall driver skolene i Oslo øst med segregering, og oppfører seg like latterlig som om vi skulle skilt klasser mellom blondiner, rødhårede og brunetter. Er det ikke det du kjemper for hele tiden? Segregering mellom mennesker? Jeg håper du også kan komme med linker som viser til at dette er vanlig praksis i Oslo.

Relevant:

Det er politisk akseptert som helt naturlig at sør-sudaneserne ikke ønsker å leve sammen med resten av sudaneserne. At hvite ønsker å leve i samfunn med sine egne fremfor et samfunn med andre fra alle verdens hjørner er nazirasistisk. At Osloskolene lever med problemstillingen om å ha hvite i samme klasse eller å ha en skole uten hvite er det bare anti-hvite som benekter.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Oslo-skole-deler-elevene-etter-etnisitet-6705435.html#.Tyl0tpcd_Zw

Selvfølgelig har du jo fått det med deg alt dette, men alle avsporinger er kanskje bedre enn å diskutere alle folkegruppers rett til å eksistere.

Ikke relevant:

Hårfarge, vigrid, Jonestown og terrorister

• Liker 4
Lenke til kommentar

Relevant:

Det er politisk akseptert som helt naturlig at sør-sudaneserne ikke ønsker å leve sammen med resten av sudaneserne. At hvite ønsker å leve i samfunn med sine egne fremfor et samfunn med andre fra alle verdens hjørner er nazirasistisk. At Osloskolene lever med problemstillingen om å ha hvite i samme klasse eller å ha en skole uten hvite er det bare anti-hvite som benekter.

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/Oslo-skole-deler-elevene-etter-etnisitet-6705435.html#.Tyl0tpcd_Zw

Selvfølgelig har du jo fått det med deg alt dette, men alle avsporinger er kanskje bedre enn å diskutere alle folkegruppers rett til å eksistere.

Ikke relevant:

Hårfarge, vigrid, Jonestown og terrorister

Wow du kom med et eksempel av de eneste og groveste tilfellet, og de fikk smake som bare det for den avgjørelsen:

Fra linken du nevner:

Dagsavisen har snakket med flere elever og minoritetsforeldre som føler seg diskriminert. De får støtte av jussprofessor Henning Jakhelln som kaller praksisen «sjokkerende».

- Dette er den reneste apartheid. Dette er segregering og ikke integrering i norsk offentlig skole. Jeg kan være med på mye rart, men dette er fullstendig grenseoverskridende, sier professoren, som har menneskerettigheter og utdannings- og skolerett som to av sine fagfelt.

- Fra skolens ståsted er dette en ordning som skal holde på de hvite elevene, men det er ikke skolens formål. Den skal gi utdanning og opplæring på like vilkår. Det er ikke anledning til å legge etniske kriterier til grunn for hvilken klasse elevene skal gå i. Om dette ikke er et direkte brudd på Opplæringsloven, er det brudd på andre og mer overordnede lover, for eksempel diskrimineringsloven og rasediskrimineringskonvensjonen, sier Henning Jakhelln til Dagsavisen. (©NTB)

Igjen hvis du er så redd for mennesker med litt brunere hudpigment enn deg selv er det bare å flytte ut i skauen og skape ditt lille rasesamfunn med mennesker av samme holdninger. Der kan du avle hvite mennesker så mye du vil og forsikre at den "hvite rasen" ikke dør ut. Lykke til.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Wow du kom med et eksempel av de eneste og groveste tilfellet, og de fikk smake som bare det for den avgjørelsen

Ja, og velkommen til diskusjonen. Kanskje du nå vil svare på hvorfor det er apartheid når hvite går i samme klasse, men godkjent på stortingsnivå at muslimer og samer kan ha egne skoler?

Hvordan noe kan være det eneste og samtidig det groveste tilfellet skal du få slippe å svare på.

Igjen hvis du er så redd for mennesker med litt brunere hudpigment enn deg selv er det bare å flytte ut i skauen og skape ditt lille rasesamfunn med mennesker av samme holdninger. Der kan du avle hvite mennesker så mye du vil og forsikre at den "hvite rasen" ikke dør ut. Lykke til.

Takk. Lover du å ikke busse flerkulturen etter oss?

Endret av Whiterabbit
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Merk den gjennomgående hedenske rasefornektelsen til myagos hvor han hevder at hudpigmenter er det eneste som skiller oss. Glem det faktum at man kan finne ut hva slags rase en person tilhører ved hjelp av skjelettet, sæd eller hår.

:roll:

fanatisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, og velkommen til diskusjonen. Kanskje du nå vil svare på hvorfor det er apartheid når hvite går i samme klasse, men godkjent på stortingsnivå at muslimer og samer kan ha egne skoler?

Dette er privatskoler. Om etnisk norske muslimer ønsker å delta på disse privatskolene er det ingen som forhindre dem det. Jeg ser heller ikke beviser på at sameskolene diskriminerer mellom etnisiterer, men er for alle som ønsker å utdype seg i samekultur, språk og levemåte. Vi har også drøssevis av kristne privatskoler som operer ganske likt de førstnevnte.

Takk. Lover du å ikke busse flerkulturen etter oss?

Kunne ikke brydd meg mindre hvordan du levde. For all del flytt til gokk og vekk fra skumle brune mennesker. Synd ikke du klarer å vise den samme respekten, og skal absolutt blande deg i hvordan andre mennesker ønsker å leve.

Endret av Myagos
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...