Gå til innhold

Er du en anti-europeer?

Wyrd

23 stemmer

1. 1. Velg det som ligger nærmest dine holdninger.

• ALLE folkeslag har rett til å eksistere som egen gruppe. Hvite europeiske etnisiteter også. Alle folkeslag har rett til å forme egne samfunn hvor de kan opprettholde eget kulturelt fellesskap og egen identitet. Dette skal ikke forsøkes å brytes ned.
    • Noen folkeslag har rett til å eksistere, men ikke de hvite europeiske - sistnevnte blir nemlig automatisk onde nazister som vil drepe 6 000 000 av et-eller-annet folkeslag om de ikke holdes på plass, skoleres og bindes!
    • INGEN folkeslag har rett til å eksistere som gruppe, bare som individ. La alle disse konstruksjonene forsvinne! De står bare i veien for det globale massesamfunnet og alle fantastiske muligheter for Mennesket - TV, plastisk kirurgi, moteidentitet

Anbefalte innlegg

Argumentene deres blir like latterlig som at vi skulle slutte å la blondiner og brunetter parre sammen for å forvare den blondinske folkegruppen! Tenk over det. Det blir bare færre og færre blondiner, og snart er blondinerasen utdødd på grunn av brunettene. Jeg synes derfor at vi bør deportere alle brunetter ut av Norge, og kun la blondiner få være igjen. Motstanderne av disse forslagene er ikke annet enn en gjeng anti-blondiner og anti-europeere. Alle som støtter parring mellom brunetter og blondiner er for folkemord!

Stråmenn. Hvis noen ikke ønsker å være med i en folkegruppe er jo det helt greit. Men de har ingen rett til å presse sitt valg på andre for å ødelegge gruppen. Det er definisjonen på folkemord.

Den eneste som presser seg på noen er dere bigots som skal styre hvordan privatmennesker skal få leve livet sitt. Oppførslen deres er lik en gjeng narsisstiske pøbler veldig lik kristenfundamentalistene og muslimene som skal bestemme hvordan homofile ikke skal få leve.

Igjen, dette er antagelser DU gjør ford JEG er hvit. Når andre folkegrupper foreslår de samme rettighetene for sitt folk får de både FN og den norske regjeringen med på laget. Alle gruppene du nevner har egne samfunn. Det er greit for meg. Det er du som er mot rettigheter til en folkegruppe.

Jeg gir da lang lang lang faen i hvilket hudpigment du har på kroppen. Det er kun du og en neve idioter igjen som fortsatt er tilhengere av den vitenskapelige rasismen som blomstret på slutten av 1800-tallet og ser betydningen av hudfarger. Kan du nevne flere land som forbyr mennesker av forskjellig etnisitet i å få barn sammen - og om dette er lover FN + den norske regjeringen støtter?

Hvis dette ikke er en stråmann, siter meg på hvor jeg har ønsket å forby mennesker av ulik etnisitet å få barn.

FN har ingen problem med å godta etnisk selvdefinering for hundrevis av folkegrupper, hvorfor blir det bare farlig når man snakker om hvite?

I motsetning til deg og dine likesinnede støtter jeg individuell frihet. Så om en fyr fra Tromsø finner seg en dame fra Shanghai har jeg bare positive tanker å gi til dem. Man må være ekstremt paranoid og lide av enorme vrangforestillinger hvis man tror hvit hudfarge på kroppen vil plutselig forsvinne av den grunn, og det er like latterlig som å forby blondiner i å parre seg med brunetter for å bevare den "blondinske rasen". Dere prøver å forsvare deres fordommer, rasisme og xenofobi med pesudovitenskap og genetikk, men det er enkelt å se at bak masken skjuler det seg kun bigotry og segregering.

Sludder. Din individuelle frihet sier at alle skal være medlemmer av samme samfunn enten de vil eller ikke. Jeg godtar at folk er forskjellige og ønsker å leve forskjellig, og at ulike samfunn derfor er en bra ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å lære barn at hvite som lever sammen er apartheid, men at samer og muslimer kan ha egne klasser, skoler og urbane møteplasser kaller jeg tvangsintegrering og tvangsassimilering. Og det ER folkemord.

Det at du kaller den norske virkeligheten for et pågående folkemord sier en hel del om deg, men det gjør det ikke riktig. Et lite tips, det hjelper ikke å være hysterisk når du skal virke overbevisende. Les litt om f.eks Rwanda før du fortsetter den ekstreme krisemaksimeringen.

Først sier du at det ikke er et folkemord fordi det ikke finnes eksempler på tvangsintegrering. Når eksemplene kommer er det fortsatt ikke folkemord fordi det ikke renner blod i gatene.

Definisjon på folkemord fra ordets opphavsmann Raphael Lemkin:

Generally speaking, genocide does not necessarily mean the immediate destruction of a nation, except when accomplished by mass killings of all members of a nation. It is intended rather to signify a coordinated plan of different actions aimed at the destruction of essential foundations of the life of national groups, with the aim of annihilating the groups themselves.

Hva DU personlig forbinder med folkemord er mindre interessant.

Jaha. Når blé du forfulgt sist?

Du benekter at organisasjoner betalt av staten forfølger folk som vil bevare hvite folkegrupper?

Kan du gi noen konkrete eksempler på hvordan VI hvite europeere er utsatt for folkemord i Norge?
Det har du allerede fått, tvangsintegrering og tvangsassimilering er folkemord.

Det er fint at du innrømmer at du mener staten ikke har noen legitimitet og bør endres. Da kan du kanskje svare på spørsmålet jeg stiller deg igjen og igjen. Hvordan har dere, et mindretall, tenkt å endre staten?

LO holder sjeldent offentlige strategimøter, men jeg tror ingen beskylder dem for terrorisme av den grunn, slik du stygt antyder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Generally speaking, genocide does not necessarily mean the immediate destruction of a nation, except when accomplished by mass killings of all members of a nation. It is intended rather to signify a coordinated plan of different actions aimed at the destruction of essential foundations of the life of national groups, with the aim of annihilating the groups themselves.

Hvor blir DU tvangsintegrert?

Hvem tvinges du til å få barn med?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis dette ikke er en stråmann, siter meg på hvor jeg har ønsket å forby mennesker av ulik etnisitet å få barn.

FN har ingen problem med å godta etnisk selvdefinering for hundrevis av folkegrupper, hvorfor blir det bare farlig når man snakker om hvite?

For det første "hvite" er et ubetydelig ord. Det er like tullete å si "hvite" som å si rødhårete eller blondine. Det er dere som hele tiden sutrer over hvor forferdelig det er når to forskjellige "raser" får barn og at det skaper folkemord og utryddelse. Uansett, hvor mange mennesker med hvit hudpigment lever i dag? Blir ikke overrasket om det er minst 1 milliard. Tror du virkelig at hvit hudpigment vil forsvinne fordi noen mennesker finner seg en jente eller gutt som har litt mørkere hudpigment enn seg selv? Dette er hva hele denne debatten handler om. Hadde du likt hvis noen tvang deg til å gifte deg med en jente i Afrika? Det er ingen som gjør det, så respekter at folk har forskjellige smaker, og la dem få leve livet sitt uten å blande deg. Er det så jævlig vanskelig å akseptere?

Sludder. Din individuelle frihet sier at alle skal være medlemmer av samme samfunn enten de vil eller ikke. Jeg godtar at folk er forskjellige og ønsker å leve forskjellig, og at ulike samfunn derfor er en bra ting.

Når man bor i et multikulturelt samfunn bestemmer man selv hvilket samfunn man ønsker å leve i så lenge man holder seg innenfor norges lover. Jeg som ateist og fritenker kunne aldri tenkt å bo rundt de kristenfundamentalistiske samfunnene vi har spredt over hele vestlandet. Jeg både aksepterer dem og tolerer at vi er forskjellige fordi vi er underlagt sekulære lover som gjør at man ikke får diskriminere eller bryte menneskerettigheter uansett hva de tror på.

Multikultur er mer enn hvilken hudfarge man har fått på kroppen. Dette er kun atter et forsøk fra din side til å skape segregering.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du klarte ikke å sitere meg på at jeg ønsket å forby mennesker av ulik etnisistet å få barn. Hvorfor fortsetter du da å syte om det?

For det første "hvite" er et ubetydelig ord. Det er like tullete å si "hvite" som å si rødhårete eller blondine.

Hvis "hvit" er et ubetydelig ord, hvorfor må skolene i Oslo øst sette alle hvite i samme klasse?

Det er dere som hele tiden sutrer over hvor forferdelig det er når to forskjellige "raser" får barn og at det skaper folkemord og utryddelse.

Igjen, stråmann. To ulike mennesker kan godt få barn sammen, og de kan bo i en flerkultur. Det gir dem ikke rett til å nekte en folkegruppe å eksistere på egne premisser.

Uansett, hvor mange mennesker med hvit hudpigment lever i dag? Blir ikke overrasket om det er minst 1 milliard. Tror du virkelig at hvit hudpigment vil forsvinne fordi noen mennesker finner seg en jente eller gutt som har litt mørkere hudpigment enn seg selv? Dette er hva hele denne debatten handler om.

Feil. Denne debatten handler ikke om fritt partnervalg, den handler om retten til å eksistere som gruppe. Medlemskap kan være frivillig og dermed også partnervalg som du er så opptatt av.

Multikultur er mer enn hvilken hudfarge man har fått på kroppen. Dette er kun atter et forsøk fra din side til å skape segregering.

At jeg forsøker å skape segregering er et problem fordi det gir hvite et alternativ til den altbestemmende flerkulturen. Er det et problem for dere anti hvite at norske politikere godtar og jobber for egne samfunn for andre etniske grupper?

Endret av Whiterabbit
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alle hvite skal integreres og assimileres inn i flerkulturen. I Norge går den ene delen av statsstøtten til egne barnehager, skoler og andre institusjoner for utvalgte folkegrupper. Den andre delen går til å finansiere "uavhengige" organisasjoner som kan forfølge nordmenn som måtte ønske det samme for sin folkegruppe.

Av alle verdens folkegrupper er det bare rasistisk å bevare de hvite.

Endret av Whiterabbit
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Mange sier at vi har dette raseproblemet. De sier at dette raseproblemet bare vil bli løst om folk fra den tredje verden strømmer inn i alle europeiskættede land, og BARE europeiskættede land.

Hvor finner du disse personene?

youtube barbra spectre.. får ikke lov til å poste den her for det er en del av "den store jødekonspirasjonen" som moderatorer kaller det.

Jeg kan ikke se at hun snakker om noe raseproblem, og at det blir løst ved at folk strømmer inn. Hun påpeker at Europea er multikulturelt allerede, og at det skaper visse problemer, blant annet for jøder (antisemitisme). Men hun sier at multikultur er noe Europa vil venne seg til, altså at problemet vil løse seg selv.

Hun sier at Europa ikke vil overleve uten multikultur (bastardisering).

Meanwhile in Israel..

Hvorfor er det folkemord?

Naturligvis er det ikke folkemord. Men akkurat som de ekstreme PKerne har omdefinert rasisme til å handle om ikke-biologiske ting som kultur og religion, har de ekstreme på den andre siden av innvandringsdebatten begynt å omdefinere "folkemord" til det ugjenkjennelige.

De to sidene er akkurat like ufyselige.

Men du på din høye hest er tilhører en fortreffelig gruppe forståsegpåere.

Du må komme med et direkte sitat (avskrift), samt lenke til video og tidsangivelse for at det du påstår om henne skal ha noen verdi.

Og forståsegpåere? De som synes det er ufyselig å omdefinere ord for å pushe en agenda er forståsegpåere?

Lenke til kommentar

Alle hvite skal integreres og assimileres inn i flerkulturen. I Norge går den ene delen av statsstøtten til egne barnehager, skoler og andre institusjoner for utvalgte folkegrupper. Den andre delen går til å finansiere "uavhengige" organisasjoner som kan forfølge nordmenn som måtte ønske det samme for sin folkegruppe.

Av alle verdens folkegrupper er det bare rasistisk å bevare de hvite.

Får du ikke lov til å bo hvor du selv ønsker å bo (forutsatt at du har råd til å flytte og lov fra dine foreldre om du er under 18)?

Jo.

Får du ikke lov til å utøve din egen kultur?

Jo.

Snakker de ikke norsk i den norske skolen?

Jo.

...

Hvilke offentlige skoler og barnehager er det egentlig snakk om hvor nordmenn blir ekskludert, og hvor du ville hatt dine barn om barna dine ikke ble ekskludert, hvor nordmenn heller ikke blir ekskludert fordi undervisningen foregår på fremmedspråk?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Etter det jeg vet vil den etniske nordmann blir borte uansett, det fødes altfor få til å opprettholde folket.

Det er vel bare få land som Japan, Vietnam osv. som ikke vil blande seg med andre folk. Uansett vil den tiden hvor vi kan designe babyer selv også komme. Og da kan du forsåvidt drite å tenke på videreføring av etniske gener. Om utviklingen fortsetter som det gjør nå, vil hele jordens befolkning ende med å bli ett folk. Alle de eksisterende rasene vil forsvinne.

Lenke til kommentar

Først sier du at det ikke er et folkemord fordi det ikke finnes eksempler på tvangsintegrering. Når eksemplene kommer er det fortsatt ikke folkemord fordi det ikke renner blod i gatene.

Du har ikke gitt et eneste gyldig eksempel på pågående tvangsintegrering, assimilering eller folkemord. Og det er du som ved flere anledninger sidestiller dem.

En av påstandene dine er at egne samiskspråklige klasser i de samiske kjerneområdene er tvangsintegrering/assimilering av nordmenn, og at det innebærer et pågående folkemord på den norske befolkningen.

Jeg har vokst opp i indre Finnmark og hadde samisk istedet for nynorsk. Med andre ord er jeg offer for folkemord, hvis vi legger definisjonen over til grunn.

Jeg finner ikke ord for hvor idiotisk den sammenligningen er.

Definisjon på folkemord fra ordets opphavsmann Raphael Lemkin:

Javelja. Da kan du kanskje dokumentere at det du selv har uthevet forekommer?

Jaha. Når blé du forfulgt sist?

Du benekter at organisasjoner betalt av staten forfølger folk som vil bevare hvite folkegrupper?

Nå har du fatt mange muligheter til å utbrodere detaljene rundt dette folkemordet du mener vi er utsatt for utspiller seg. Hvilke organisasjoner forfølger deg, hvordan gjør de det, hvilke midler bruker de? Du mener kanskje at jeg forfølger deg nå? I så fall er nok problemet ditt noe helt annet ...

Kan du gi noen konkrete eksempler på hvordan VI hvite europeere er utsatt for folkemord i Norge?
Det har du allerede fått, tvangsintegrering og tvangsassimilering er folkemord.

Nix. Se over.

LO holder sjeldent offentlige strategimøter, men jeg tror ingen beskylder dem for terrorisme av den grunn, slik du stygt antyder.

Hvis dere har tenkt å endre samfunnet ved hjelp av demokratiske og legale virkemidler som organisasjonsbygging, lobbyvirksomhet, politisk påvirkning o.l. så er det mitt inntrykk at dere burde være langt tydeligere på dette. Det virker nemlig ikke slik når man hører retorikken deres.
Lenke til kommentar

...

Se noen endring?

Forstår du ikke at dette ville utsatt våre gener, de få av dem som er forskjellig fra afrikanske, for evolusjon?

Dersom det er fordelaktige gener hos europeere vil disse overleve.

Dersom det er fordelaktige gener hos afrikanere, eller asiater, vil disse overleve.

Avkommene i eksempelet ville ikke hatt like mange fordelaktige gener uten blanding av ulike gener fra en større populasjon enn den vi har i europa.

Desto større genetisk variasjon -- desto større sjanse for forbedring.

Altså vil mennesker som ønsker å la landet deres være en del av en framtidig superrase være for innvandring -- ikke for å bevare det som finnes fra før.

For ingenting varer evig.

Nesten hvert eneste av våre gener vil være annerledes om 1 000 000 år.

Det spiller ingen rolle om vi bevarer våre gener, for genene vi bevarer vil bare korrupteres om vi bevarer dem, eller bli forbigått av bedre alleler andre steder før de engang har sjansen for å korrupteres.

Våre gener er dødsdømte.

Akkurat som alle vi som lever i dag.

Spørsmålet er bare hvordan genene våre skal dø ut.

De kan dø ut i europa, og bli erstattet av nye varianter fra en begrenset populasjon.

eller de kan dø ut over alt i verden, og bli erstattet av nye varianter fra en større populasjon.

Kort fortalt: Desto større variasjon, desto større sjanse for suksess og mindre risiko for feil.

Europa er stort nok til å ikke degenerere, men ikke stort nok til å ikke dra fordel av å blande alleler med andre folkeslag.

Vi snakker ikke om "utryddelsen" av enkelte gener slik du ser ut til å hevde (se også mitt forrige innlegg til deg).

Vi snakker om alle folkeslags rett til å bevare det som kjennetegner dem som gruppe, både hva gjelder identitet, kulturelt felleskap og videreføringen og utviklingen av dette, og egenart generelt.

F.eks. nordeuropeeres utseende er som kjent et resultat av vårt folks liv og eksistens over tusenvis av år, og dermed også en del av folkeslagets identitet, men langt ifra alt som kjennetegner dette organiske folkets eksistens.

Det du legger ut om er ikke annet enn rettferdiggjøring av at Europas eldgamle folkestammer ikke skal ha noen rett til å eksistere som grupper.

Du forsøker å fornekte oss retten til ulikhet, som formulert av Alain de Benoist.

Jeg og andre pro-europeere gir blaffen i de enkelte genene, vi kjemper for våre folk som helhet.

Europeiske etno-kulturelle gruppers rett til å bevare en organisk kollektiv identitet tuftet på hvem vi som folkeslag faktisk er ved å anerkjenne våre folkeslags historiske opprinnelse og dype røtter og hvordan dette påvirker oss den dag i dag.

Du ønsker å prakke på alle en abstrakt individ-sentrisme basert på feilaktige teorier om det universelle Mennesket med universelle individuelle rettigheter hevet over den faktiske kulturelle, folkelige og tidsmessige sammenheng, som ville betydd partikularisme snarere enn universalisme.

Derfor er heller ikke selve prinsippet om å blande sammen alle folkeslag til en eneste stor røre problematisk for deg, da du fortsatt henger igjen i den universelle teorien hvor alle folkelige forskjeller reduseres til Mennesket med stor M, slik at du ikke vil erkjenne at ødeleggelsen av disse forskjellene som har oppstått gjennom historiens gang kan føre til at noe som helst går tapt.

For deg så er det eneste som står igjen den abstrakte blandingen av gener i den abstrakte, Menneskelige genpol - og siden denne

utslettelsen av reelle forskjeller og partikulariteter ikke fører til utslettelsen av det abstrakte konseptet Mennesket med stor M(før i tiden var det de enkelte folkeslagene som betydde noe, ikke en abstrakt og reduksjonistisk ide om Mennesket), så er det ingenting å tape.

Du tar genene ut av sin egentlige sammenheng, sin egentlige betydning, og ved bruk av reinspikket reduksjonisme hevder du at så lenge de enkelte genene ikke "dør", så betyr ikke bevaringen av de større strukturene hvor det enkelte mennesket har sitt opphav noe som helst.

Vi bryr oss ikke om dine teorier om genetisk "forbedring" gjennom genetisk utveksling, vi fronter anerkjennelsen for at folkeslag har rett til å eksistere som gruppe og bevare en genuin kollektiv identitet, inkludert de europeiske folkenes!

Det er DETTE som debatteres i denne tråden, ikke genetikk (som naturligvis er interessant i seg selv).

Om du vil diskutere genetisk "forbedring" gjennom raseblanding, så start en egen tråd om emnet (selv om jeg lurer på hvor interessert du egentlig er i å debattere det, da du uansett overså min respons i mitt forrige innlegg).

Argumentene deres blir like latterlig som at vi skulle slutte å la blondiner og brunetter parre sammen for å forvare den blondinske folkegruppen! Tenk over det. Det blir bare færre og færre blondiner, og snart er blondinerasen utdødd på grunn av brunettene. Jeg synes derfor at vi bør deportere alle brunetter ut av Norge, og kun la blondiner få være igjen. Motstanderne av disse forslagene er ikke annet enn en gjeng anti-blondiner og anti-europeere. Alle som støtter parring mellom brunetter og blondiner er for folkemord!

Stråmenn. Hvis noen ikke ønsker å være med i en folkegruppe er jo det helt greit. Men de har ingen rett til å presse sitt valg på andre for å ødelegge gruppen. Det er definisjonen på folkemord.

Den eneste som presser seg på noen er dere bigots som skal styre hvordan privatmennesker skal få leve livet sitt. Oppførslen deres er lik en gjeng narsisstiske pøbler veldig lik kristenfundamentalistene og muslimene som skal bestemme hvordan homofile ikke skal få leve.

Igjen, dette er antagelser DU gjør ford JEG er hvit. Når andre folkegrupper foreslår de samme rettighetene for sitt folk får de både FN og den norske regjeringen med på laget. Alle gruppene du nevner har egne samfunn. Det er greit for meg. Det er du som er mot rettigheter til en folkegruppe.

Jeg gir da lang lang lang faen i hvilket hudpigment du har på kroppen. Det er kun du og en neve idioter igjen som fortsatt er tilhengere av den vitenskapelige rasismen som blomstret på slutten av 1800-tallet og ser betydningen av hudfarger. Kan du nevne flere land som forbyr mennesker av forskjellig etnisitet i å få barn sammen - og om dette er lover FN + den norske regjeringen støtter?

Det er DU som hevder at vi kun diskuterer hudfarge. Ikke vær latterlig! Og gjerne forklar hvorfor vi er "rasister". Jeg tror ikke den egentlige definisjonen til dette uttrykket passer så godt sammen med det vi pro-europeiske snakker om her.

Du spør om jeg kan nevne et land som forbyr mennesker av forskjellig hærkomst å få barn med hverandre.

Tja, du har jo Liberia (hvis president fikk Nobels Fredspris i Norge) som ikke gir statsborgerskap til andre enn svarte afrikanere.

Det er jo litt rart at de har denne loven, da det eneste som kjennetegner afrikaske folkegrupper helt sikkert KUN er litt annet hudpigment.

La oss nekte dem retten til egen identitet og anerkjennelse av deres eksistens!

Alt skal reduseres til det samme, noe annet kan vi vel ikke akseptere, hva?

Etter det jeg vet vil den etniske nordmann blir borte uansett, det fødes altfor få til å opprettholde folket.

Det er vel bare få land som Japan, Vietnam osv. som ikke vil blande seg med andre folk. Uansett vil den tiden hvor vi kan designe babyer selv også komme. Og da kan du forsåvidt drite å tenke på videreføring av etniske gener. Om utviklingen fortsetter som det gjør nå, vil hele jordens befolkning ende med å bli ett folk. Alle de eksisterende rasene vil forsvinne.

Designerbabyer? Det vi snakker om handler om så mye annet enn bare genetikk og utseende.

De eksisterende rasene og folkegruppene vil ikke forsvinne om man aksepterer deres rett til ulikhet og rett til egne samfunn.

Denne retten handler ikke bare om et individs rett til å kalle seg nordmann e.l., men totalt integrert i et multikulturelt massesamfunn.

Det handler om retten til ulike gruppers kollektive eksistens, basert på deres kollektive identitet som en følge av deres opphav og røtter.

Aksepten for en naturlig utvikling av organiske folkegrupper og kulturer, kontra dagens intoleranse mot kollektive, etniske og kulturelle identiteter om disse kommer fra hvite europeere.

Har noen av dere noe imot å anerkjenne hvite europeiske folkefelleskaps rett til å eksistere som egne grupper i egne samfunn på sine egne betingelser?

Isåfall nekter dere i praksis en folkegruppes rett til eksistens.

Å virkelig anerkjenne et folks rett til eksistens og rett til ulikhet går ikke ut på å kun anerkjenne et avrevet individs rett til å velge en individuell identitet i det samme massesamfunnet.

Man må anerkjenne folkegruppens rett til eksistens og rett til egen kultur og eget samfunn.

Om man mener at den norske stat bør multikulturaliseres så mye som mulig, og at alle nordmenn må integrere i dette massesamfunnet på lik linje med alle andre, anerkjenner dere i prinsipp ikke noen etnisk norsk eller nordisk folkegruppes rett til eksistens.

Trenger det å forklares enklere?

Endret av Wyrd
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du har ikke gitt et eneste gyldig eksempel på pågående tvangsintegrering, assimilering eller folkemord. Og det er du som ved flere anledninger sidestiller dem.

En av påstandene dine er at egne samiskspråklige klasser i de samiske kjerneområdene er tvangsintegrering/assimilering av nordmenn, og at det innebærer et pågående folkemord på den norske befolkningen.

Er Oslo samisk kjerneområde?

http://www.byradet.oslo.kommune.no/pressemeldinger/article23973-7786.html

http://www.bydel-grunerlokka.oslo.kommune.no/barn_unge_og_familier/barnehager_parker/barnehager_parker_i_bydelen/samisk_barnehage_byomfattende/

Problemet har aldri vært at samene har egne institusjoner. Problemet er de samme politikerne som tillater samiske og muslimske skoler er de samme som kaller hvite plassert i samme klasse for apartheid. Meningen bak er at hvite folkegrupper ikke skal aksepteres.

Tvangsintegrering av indianere og samer er forbudt. For hvite er det påbudt.

Jeg har vokst opp i indre Finnmark og hadde samisk istedet for nynorsk. Med andre ord er jeg offer for folkemord, hvis vi legger definisjonen over til grunn.

Folkemord defineres ved intensjon, uavhengig av hvor liten handlingen i seg selv kan oppfattes. Hverken du eller jeg tror intensjonen om å motarbeide en folkegruppes eksistens lå til grunn i dette eksempelet.

Nå har du fatt mange muligheter til å utbrodere detaljene rundt dette folkemordet du mener vi er utsatt for utspiller seg. Hvilke organisasjoner forfølger deg, hvordan gjør de det, hvilke midler bruker de?

Kleppe04.jpg

Hva kalles styreformer der makthaverne finansielt støtter grupper som forfølger dem som vil bevare en folkegruppe?

Endret av Whiterabbit
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi snakker ikke om "utryddelsen" av enkelte gener slik du ser ut til å hevde (se også mitt forrige innlegg til deg).

Vi snakker om alle folkeslags rett til å bevare det som kjennetegner dem som gruppe, både hva gjelder identitet, kulturelt felleskap og videreføringen og utviklingen av dette, og egenart generelt.

F.eks. nordeuropeeres utseende er som kjent et resultat av vårt folks liv og eksistens over tusenvis av år, og dermed også en del av folkeslagets identitet, men langt ifra alt som kjennetegner dette organiske folkets eksistens.

Det du legger ut om er ikke annet enn rettferdiggjøring av at Europas eldgamle folkestammer ikke skal ha noen rett til å eksistere som grupper.

Du forsøker å fornekte oss retten til ulikhet, som formulert av Alain de Benoist.

Vi bryr oss ikke om dine teorier om genetisk "forbedring" gjennom genetisk utveksling, vi fronter anerkjennelsen for at folkeslag har rett til å eksistere som gruppe og bevare en genuin kollektiv identitet, inkludert de europeiske folkenes!

Har noen av dere noe imot å anerkjenne hvite europeiske folkefelleskaps rett til å eksistere som egne grupper i egne samfunn på sine egne betingelser?

Isåfall nekter dere i praksis en folkegruppes rett til eksistens.

Å virkelig anerkjenne et folks rett til eksistens og rett til ulikhet går ikke ut på å kun anerkjenne et avrevet individs rett til å velge en individuell identitet i det samme massesamfunnet.

Man må anerkjenne folkegruppens rett til eksistens og rett til egen kultur og eget samfunn.

Om man mener at den norske stat bør multikulturaliseres så mye som mulig, og at alle nordmenn må integrere i dette massesamfunnet på lik linje med alle andre, anerkjenner dere i prinsipp ikke noen etnisk norsk eller nordisk folkegruppes rett til eksistens.

Trenger det å forklares enklere?

En imponerende reflektert tekst som i alle dimensjoner forklarer hva dette handler om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...