Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Går det an å gå på skole hjemme? (VG)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om jeg kan få en privat lærer hjem til meg som kan gi meg karakterer? Jeg vil altså slutte på skolen. Eller er det bare privatist som er alternativ? Dette er vg 3.

Takk for hjelp.

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hei!

Jeg lurer på om jeg kan få en privat lærer hjem til meg som kan gi meg karakterer? Jeg vil altså slutte på skolen. Eller er det bare privatist som er alternativ? Dette er vg 3.

Takk for hjelp.

Dersom du kan finansiere dette så er det fullt mulig. Ellers er nest best nettstudier på en privatskole. For eksempel Sonans eller Akademiet. Sistnevnte er under oppstart.

Lenke til kommentar

Av ren nysgjerrighet lurer jeg på; hvorfor du ønsker å slutte på skolen?

Dårlige lærere. Har gått ned flere karakterer i mange fag etter at jeg byttet skole. Var en av de beste/smarteste i klassen (i følge tidligere medelever) og nå er jeg liksom dårligst. I tillegg er det vanskelig å få kontakt med andre elever, og jeg er alene hele tiden. Gidd bare ikke mer, er bare deppa og er ikke motivert, men blir nok nødt til å fortsette... har ikke så mange valg. Blir for teit å bytte tilbake til den gamle skolen og... Dumt nå når det er det siste året som gjelder, hvor man skal gi alt og forbedre seg.

Lenke til kommentar

Spørs om det er lettere å ta hele vg3 som privatist. Husk alle eksamnene kommer da i nov/des eller juli. Det du kunne ha gjort (hvis jeg var deg) er å melde deg opp til privatist i de fagene du sliter mest med når pga. lærere du ikke liker eller folk du ikke liker. På den måten får du mye mer fritid, og har lite å tape.

Lenke til kommentar

Spørs om det er lettere å ta hele vg3 som privatist. Husk alle eksamnene kommer da i nov/des eller juli. Det du kunne ha gjort (hvis jeg var deg) er å melde deg opp til privatist i de fagene du sliter mest med når pga. lærere du ikke liker eller folk du ikke liker. På den måten får du mye mer fritid, og har lite å tape.

Ja, takk for tipset :) Tror jeg kommer til å gjøre det, ta privatist eksamen i de verste fagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...