Lader Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Heisann! Jeg er 1.76 og 78kg. Jeg er lei av stygge kommentarer. Jeg er lei av alt det vonde. Jeg vil få et godt bilde til kroppen min. Jeg har dessverre ikke tilgang på treningsenter. Jeg trenger virkelig hjelp! Jeg er SPESIELT ute etter å bli kvitt magefettet. Men generelt komme meg i god form. Jeg er helt nybegynner, men har lest meg litt opp via diverse artikler og forum. Men jeg skjønner forsatt lite! Hvilke typer øvelse skal jeg gjøre? Hva skal jeg spise, og hvor mye? Tusentakk på forhånd alle! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Nå som det er vinter kan du jo stå mye på ski? God cardio, men som også bygger mye muskler. Har fått betydelig sterkere lår og armer av å gå på ski. Ellers så kan du gå for intervalltrening. Tungt som bare fader, samtidig som du brenner bort mye fett. 4x4 intervaller kan vel anbefales. Husk også at kostholdet er meget viktig. Det hjelper ikke at du trener mye, og at du trener på gode måter hvis kostholdet ikke er på plass. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ok. Det grunnleggende er at du må forbrenne mer enn du spiser for å miste fett. Kalori er en energieenhet, og la oss si at kroppen din bruker 3000 kcal for å holde seg vedlike. Det betyr at ved hjelp av å spise mindre og legge til fettforbrennende aktiviteter(så si alle aktiviteter) skal du prøve å komme deg i et underskudd på 300-500 kcal, altså 2500-2700 kcal i dette tilfelle for å gå ned i fett prosent. Husk å spis masse proteiner, og få inn litt styrketrening for å forbedre forbrenningen og ikke ende opp som et levende skjelett. Du bør gjerne skrive litt om hvilke aktiviteter og apperater du har tilgjengelig, i og med at treningssenter er utilgjengelig. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Tusentakk! Har tilgang på alt når det kommer til vintersport. En kylling en god proteinkilde? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Kylling er absolutt en god proteinkilde, ja Kyllingfilet f.eks. Godt er det jo også! Egg kan også anbefales. Endret 24. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lader Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Kylling er absolutt en god proteinkilde, ja Kyllingfilet f.eks. Godt er det jo også! Egg kan også anbefales. Er det slik at man bare skal spise eggehviten? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kylling er absolutt en god proteinkilde, ja Kyllingfilet f.eks. Godt er det jo også! Egg kan også anbefales. Er det slik at man bare skal spise eggehviten? Nei. Stek alt i panna og spis det gjerne med bacon! Lenke til kommentar
Lader Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Kylling er absolutt en god proteinkilde, ja Kyllingfilet f.eks. Godt er det jo også! Egg kan også anbefales. Er det slik at man bare skal spise eggehviten? Nei. Stek alt i panna og spis det gjerne med bacon! BACON?! Mot-stritter alt jeg har lest? Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kylling er absolutt en god proteinkilde, ja Kyllingfilet f.eks. Godt er det jo også! Egg kan også anbefales. Er det slik at man bare skal spise eggehviten? Nei. Stek alt i panna og spis det gjerne med bacon! BACON?! Mot-stritter alt jeg har lest? Ahh huff... det var magen din ja, hehe. Tenkte mer på proteiner og energi etter en god treningsøkt! Dropp bacon da Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kylling er proteinrikt, men andelen protein pr 100g er ikke så veldig imponerende likevel. Men uansett, kylling er bra mat. Kombiner gjerne kylling med litago melk, det blir en ordentlig proteinbombe. Jeg sier litago melk for de fleste har som regel brus til kyllingen, men om du bruker litago får du en skikkelig kalori og protein bombe. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kylling er proteinrikt, men andelen protein pr 100g er ikke så veldig imponerende likevel. Men uansett, kylling er bra mat. Kombiner gjerne kylling med litago melk, det blir en ordentlig proteinbombe. Jeg sier litago melk for de fleste har som regel brus til kyllingen, men om du bruker litago får du en skikkelig kalori og protein bombe. Kylling har nesten ti ganger så mye protein per 100g som litago. Litago har også en haug med sukker for hvert gram protein. TS skal slanke seg, sjokomelk til kyllingen er vel ikke så produktivt.. Lenke til kommentar
Lader Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Heisann og hoppsann! Tok meg en liten tur i slalåmbakken idag, og godt var det! Ble rimelig sliten Hvilken muskler er det man trener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå