OeO Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei, kjøpt meg ausus a7n8x delux. barton 2500 cpu, og 2*256mb geil dragon pc3700. annet: GF TI 4600, 80gb, 120gb. Formaterte hardisken... (partisjon c, er 4 partisjoner på den hardisken) problemet er når jeg skal installere windows. Enten så bare står _ øvererst i høyre hjørne, og blinker uten å gå videre, eller så får jeg bluescreen under starten av installasjonen, da den laster filer. får ikke noe info om feilen. Enda en ting som kan skje er at den ikke finner en fil på pc'plata. Prøvd både med windows xp home, og pro. Noe annet rart som skjer er at jeg av og til får artifacts. Dette skjedde mest etter at jeg fjernet en liten plastikkbit som lå inni agp slotten. når jeg satt denne tilbake forsvannt problemet en liten stund. Av og til skjer det igjen, da blir d ofte bedre når jeg kobler fra strømmen, og tar kortet ut og inn... Noen som har hatt lignende problemer eller har noen tips om hvordan jeg kan løse dette? Har ikke ett ekstra skjermkort jeg kan teste med, kanskje prøve å bytte ut ram brikkene, men jeg tviler på at disse er problemet... takk for all hjelp folk kan gi! OPPDATERING: nå får jeg artifacts nesten hele tiden... ingen som kan hjelpe??? begynner å bli litt desp her.... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Kjører du dual-channel ddr ? prøv i såfall å fjern den ene så du kun kjører single-channel. Om du har overklokket minnet eller cpu sett dette tilbake til standard. Jeg kjørte litt røffe ddr timings da klikka det når jeg skulle instalere windows. Men satte de tilbake til standard da gikk alt så fint. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Er veldig vanskelig og si , du må prøve og få lånt deg ett annet skjermkort , kansje prøve ditt i en annen pc. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 tror det funker, fjernet en rambrikke.... installerer nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå