Fotballspiller15 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) I det siste har jeg hatt dritt vondt i hælen. Mildt sagt sliter jeg med å gå, jeg kan presse litt med fingerene og det gjør dritt vondt! har legetime onsdag neste uke. noen som veit hva det kan være? har også gått glipp av mange fotballtreninger så er litt beskymret takk for svar mvh Endret 24. januar 2012 av Fotballspiller15 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Har hælen vært utsatt for noe? For øvrig: Klikk her. Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Har hælen vært utsatt for noe? For øvrig: Klikk her. Tusen takk for svar! Nei, ikek utsatt for noe. Eneste var at jeg gymmet uten sko, etter det har jeg hatt forferdelig vondt i hælen. Takk for linken, btw. Men er litt nervøs, har hatt vondt en god stund nå uten noen forbedringer. Min far hadde samme/lignende problem og han måtte operere :s Men jeg må nok tenke positivt mvh. Endret 24. januar 2012 av Fotballspiller15 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg hadde det samme problemet i ett halvt år men det gikk over når jeg byttet sko... Prøv og bytt til noen bedre sko! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du kan skaffe deg heelpads på g-sport. Disse gjør underverker for hælene. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du bruker nok for store sko. Jeg gikk ned ett nummer i sko og da ble det helt bra igjen Lenke til kommentar
Fotballspiller15 Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 TAKK FOR SVAR!! Har byttet sko, og faktisk har jeg ikke noe vondt lengre. men skal uansett sjekke hos legen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ha ha ja det funket på deg også Det er bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå