Bjarten90 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei! Tror jeg hadde min første bevisste drøm her om dagen (natten, hehe). Jeg drømte først at jeg var på en fjelltur i Bergensfjellene. Der møtte jeg på en stor dyreflokk som bestod av ulver og bjørner. Dette syntes jeg var veldig rart, og jeg følte meg nå bevisst. I fra det øyeblikket jeg følte meg bevisst, lå jeg bare å ventet på at jeg skulle begynne å drømme bevisst! Det som skjedde da var at det begynte å krible noe helt sykt i kroppen min, samtidig som jeg fikk en intens varmefølelse i hele meg. Dette varer kanskje i 10 sekunder. Det neste jeg opplever er st jeg flyr med armene mine som vinger, sykt gøy! Og sykt virkelighetsnært! Men dette varer også ca. bare 10 sekunder... Først og fremst; var dette en bevisst drøm? Og hvordan får jeg den til å vare lenger? Kjenner dere igjen denne "kribligen og varmefølelsen" jeg snakker om? Setter stor pris på svar Takk! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Jeg har hørt at man våkner fordi man blir oppspilt av det man opplever, så kanskje det hjelper å prøve å roe seg ned. Endret 24. januar 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er vistnok smart å prøve å snurre rundt i drømmen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Prøv og lese eller se på klokken, så ser du bort og gjør det igjen. Få dette til en vane, så vil du etterhvert også gjøre det i drømme. Når man drømmer så vil alt du leser, ser på klokken være minne, så det vil så og si alltid endre seg neste gang du ser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå