Bjerknez Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Flott og skarpt portrett dette Usikker på hva jeg skal mene om at hun har øynene igjen, men skjønner jo at dette er gjort med vilje og da ligger det jo en mening bak Ville muuuligens ha beskjært LITT mer øverst, men alt i alt et veldig flott portrett Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Takk for det Bjerky. Jeg synes personlig at dette med øynene gjør halve bildet og ser nå at jeg kunne beskjært litt i toppen ja. Kunne til og med ha gredd jenta men det glemte jeg . Endret 24. januar 2012 av Vanskelig Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Ah. Denne postet jeg jo feil...... Er det noen moderatorer som kan omposte den på bildekritikk? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Takk for det Bjerky. Jeg synes personlig at dette med øynene gjør halve bildet og ser nå at jeg kunne beskjært litt i toppen ja. Kunne til og med ha gredd jenta men det glemte jeg . Synes ikke du burde gredd jenta jeg da... Er jo barn vi snakker om her og ikke "Modeller" i den forstand, hehe. Er forresten usikker på om beskjæring er nødvendig når jeg ser nøye etter, men det er jo uansett flisespikkeri Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Men jeg synes det er litt forstyrrende med de fjonene som stikker rett til værs på venstre side... Men som du skriver, ei lita flis. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Men jeg synes det er litt forstyrrende med de fjonene som stikker rett til værs på venstre side... Men som du skriver, ei lita flis. Haha.. de fjonene MÅ jo være der da!! Er jo med på og dra opp bildet etter min mening, hehe. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Hehe, såpass ja. Hoho . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg