Nilsen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Minnekortene gikk varme på CES, her har vi samlet en rekke bilder vi aldri trakk frem i nyhetene. Bildespesial: CES 2012 ? Del 1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ble pluttselig veldig intressert i blåtannheadset merket jeg, tok dere flere bilder av dette "knallproduktet"? Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Derer virket ganske interresert i reklamen utenfor CES også? Trodde det skulle handle om CES, og ikke damer som man kunne kjøpe... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Ble pluttselig veldig intressert i blåtannheadset merket jeg, tok dere flere bilder av dette "knallproduktet"? Var akkurat det jeg tenkte også. Til og med en Britney look-a-like i midten der. Bare fin. Derer virket ganske interresert i reklamen utenfor CES også? Trodde det skulle handle om CES, og ikke damer som man kunne kjøpe... Hørte ikke noen klage når Røa jentene eller hvilket fotball lag det var solgte seg selv. Endret 24. januar 2012 av Revox Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Derer virket ganske interresert i reklamen utenfor CES også? Trodde det skulle handle om CES, og ikke damer som man kunne kjøpe... De er da bare mannfolk. Mange menn som synes det er pent med flotte damer skjønner du. Har kansje ikke samme interesse om man er homofil så klart, men de fleste menn er nå ikke d da. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Derer virket ganske interresert i reklamen utenfor CES også? Trodde det skulle handle om CES, og ikke damer som man kunne kjøpe... Nei, dette skulle handle om de bildene som ikke nådde opp til artiklene. Les om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå