Figge645 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei.. Jeg ønsker og kunne sette en max hastighet på forskjellige porter, helst både opp og ned. F.eks max upload hastighet på port:2122 max download på port 2432 også videre. Finnes det et slikt program??? Har prøvd å søke litt på google uten hell. Vet at ISA server kan gjøre dette, men dette programmet skal kjøre på Win XP pro, og jeg har direkte internet acsess ut (ikke gjennom router eller server) Håper noen vet om et slikt program... Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei..Jeg ønsker og kunne sette en max hastighet på forskjellige porter, helst både opp og ned. F.eks max upload hastighet på port:2122 max download på port 2432 også videre. Finnes det et slikt program??? Har prøvd å søke litt på google uten hell. Vet at ISA server kan gjøre dette, men dette programmet skal kjøre på Win XP pro, og jeg har direkte internet acsess ut (ikke gjennom router eller server) Håper noen vet om et slikt program... Du kan kanskje bruke dette: http://www.netlimiter.com/download/nl_v121b.exe Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Tusen takk skal du ha, dette var akkurat det jeg lette etter. TUsen takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå